וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירדן ג'רבי תכנס מסיבת עיתונאים, צפויה להודיע על פרישה

1.10.2017 / 19:51

בגיל 28, ואחרי שלא התחרתה מאז הזכייה במדליית הארד בריו, צפויה הישראלית להודיע מחר (שני) על סיום הקריירה. ג'רבי, שסבלה מפציעה ארוכה, דיברה בעבר על הקושי למצוא אנרגיות מחודשות

ירדן ג'רבי ג'ודוקא ישראלית. רויטרס
סופה של קריירה? ג'רבי/רויטרס

ירדן ג'רבי תכנס מחר (שני, 10:30) מסיבת עיתונאים, בה היא צפויה להודיע על פרישה מג'ודו. מדליסטית הארד מריו, שניצחה את מיקו טאשירו היפנית בקרב על המדליה בבית הניחומים, צפויה להודיע כי היא מסיימת את הקריירה בגיל 28.

ג'רבי בת ה-28 נולדה בכפר סבא ורשמה הישגים גדולים במהלך הקריירה. ב-2013 זכתה באליפות העולם עד 63 קילוגרם ושנה לאחר מכן הייתה סגנית אליפות העולם. ב-2013 גם זכתה במדליית ארד באליפות אירופה בבודפשט. ב-2016 זכתה במדליית הארד בריו אחרי שנוצחה ברבע הגמר, שגם היה הסיבוב השני מבחינתה, לאריאנה סילבה הברזילאית. היא עברה לבית הניחומים, שם ניצחה בשני קרבות וזכתה וזכתה במדליה האולימפית השנייה של אישה ישראלית, אחרי יעל ארד שזכתה במדליית הכסף בברצלונה 1992.

מאז המשחקים האולימפיים בריו לא התחרתה ג'רבי. בהתחלה היא סבלה ממספר פציעות ואף עברה ניתוח. בנוסף היא סיפרה כי סבלה מקושי למצוא אנרגיות מחודשות, ולא השתתפה באליפות העולם שנערכה בבודפשט לפני כמה שבועות. בניגוד לאורי ששון ושגיא מוקי, שייצאו השבוע לגרנד פרי טשקנט, היא לא אמורה הייתה לחזור למזרן.

ההחלטה הדרמטית התקבלה אחרי התלבטות ארוכה, ואחרי התייעצויות ארוכות עם בני משפחתה, שכמובן היו בסוד העניינים. מדובר כמובן בהחלטה קשה ומורכבת, עבור ספורטאית שהקדישה את כל חייה לג'ודו, הגיעה לשיא בקיץ 2016, ומאז מתקשה לחזור לעצמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully