וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד גופן זכה בטורניר שנז'ן אחרי שניצח את אלכסנדר דולגופולוב

הבלגי, המדורג 12 בעולם, זכה בטורניר השלישי בקריירה אחרי 4:6, 7:6 (5), 3:6 וקטע רצף של שישה הפסדים במשחקי גמר. מרכוס בגדאטיס נפצע ובכה על המגרש, דניס איסטומין זכה בצ'נגדו

דויד גופן טניסאי בלגי. רויטרס
תואר שלישי בקריירה. גופן/רויטרס

דויד גופן, המדורג 12 בעולם, זכה היום (ראשון) בטורניר שנז'ן בסין, מסבב ה-250 ATP. הבלגי בן ה-26 נזקק לשעתיים ועוד ארבע דקות על מנת לנצח 4:6, 7:6 (5), 3:6 את אלכסנדר דולגופולוב (53 בעולם) בגמר. גופן הצליח לחזור מפיגור 5:1 במערכה השנייה ולכפות שובר שוויון, אבל גם אחרי זה האוקראיני נשאר רגוע והצליח לזכות במערכה. גופן לא נבהל וזכה במערכה השלישית כשהוא משיג שבירה אחת. גופן לקח איתו 250 נקודות דירוג ו-118,910 דולר.

עבור גופן זהו תואר ראשון ב-2017 והוא קטע רצף של שישה הפסדים במשחקי גמר, שהחל אחרי שזכה בשני תארים אחרי הגעה לשני משחקי גמר בתחילת הקריירה. הניצחון הזה חיזק מאוד את האפשרות שהבלגי יהיה בטורניר גמר הסבב בלונדון בנובמבר. "התואר הזה מיוחד מאוד כי תמיד קשה לחזור מפציעה", אמר גופן זכר לפציעה הקשה שחווה ברולאן גארוס השנה, "לחזור מפציעה ולעזור לנבחרת שלי לעלות לגמר גביע דייויס ואז לזכות בתואר שלישי, זה אומר הרבה בשבילי. לא יכולתי להיות מאושר יותר".

דניס איסטומין זכה בטורניר צ'נגדו, גם הוא מסבב ה-ATP 250. האוזבקי, המדורג 78 בעולם, עשה את זה אחרי שמרכוס בגדאטיס הקפריסאי הוותיק (113 בעולם) נאלץ לפרוש בפיגור 3:2 בשל פציעה. בגדאטיס נשכב על המשטח ומירר בבכי.

בטורניר בייג'ינג מסבב הפרמייר של ה-WTA הצליחו מרבית המדורגות להמשיך הלאה. קרולינה פלישקובה (4) ניצחה 3:6, 4:6 את קרלה סוארס נבארו (36). אלינה סביטולינה האוקראינית (3) ניצחה 3:6, 2:6 את ז'ו לין הסינית (115). ג'ו קונטה הבריטית (7) המשיכה בתקופה המאכזבת שלה כשהפסידה בקלות 6:1, 6:2 למוניקה ניקולסקו הרומנייה (65).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully