וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו הבאנו לטל בן חיים את ההצעה מספרטה, שבית המשפט יחליט"

1.10.2017 / 18:12

סוכן השחקנים אילן שאקי, שהגיש ביחד עם גאטנו די קארו תביעה בסך 2.5 מיליון שקל נגד החלוץ ואביו לאחר שהשניים לא קיבלו את הסכום המגיע להם, הסביר: "נתקלנו במבוי סתום"

טל בן חיים חלוץ נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
זה ייפתר בבית המשפט. טל בן חיים/יוסי ציפקיס

התקשורת הצ'כית הביעה ביממה האחרונה עניין רב בידיעה שפורסמה ביום חמישי בוואלה! ספורט ולפיה הוגשה תביעה על סך של 2.5 מיליון שקל נגד חלוץ ספרטה פראג טל בן חיים ואביו אופיר. כזכור, חשפנו כאן כי ביום רביעי האחרון הוגשה נגד השניים תביעה בבית המשפט המחוזי בירושלים על ידי סוכני השחקנים אילן שאקי והאיטלקי גאטנו די קארו שטוענים כי היו אלה שביצעו את ההעברה של בן חיים לספרטה פראג, אך למרות סיכום עם אופיר בן חיים על דמי עמלה שיגיעו אליהם, לא קיבלו ממנו את שכר הטרחה שלהם. את התביעה בשם השניים הגיש עורך הדין אשר שרביט וכאמור, הפרסום הגיע אל כלי התקשורת בצ'כיה, שהחלו לשאול שאלות במועדון נוכח הסיפור הקשור לשחקן הכי יקר בתולדות ספרטה פראג.

היום (ראשון) התייחס לראשונה סוכן השחקנים אילן שאקי להחלטה שלו ושל שותפו די קארו להגיש את התביעה נגד בן חיים ואביו. שאקי סיפר לוואלה! ספורט: "החלטנו להגיש את התביעה נגד אופיר וטל בן חיים אחרי שבמשך למעלה מחודשיים ניסינו להגיע לפתרון שיהיה מקובל על כל הצדדים כולל מועדון ספרטה פראג. לצערנו, המשא ומתן לא הגיע לשום מקום ונתקע במבוי סתום. אנחנו שהבאנו את ההצעה לבן חיים מספרטה פראג ואנחנו שדאגנו למעבר הזה, לא קיבלנו בסופו של דבר שום דבר שמגיע לנו על פי כל דין. עכשיו מה שנותר לנו לעשות הוא להגיש את התביעה לבית המשפט ולתת לבית המשפט להחליט ולקבוע".

עוד בנושא:

"טל בן חיים לא עומד בציפיות, הוא לא מצליח להתמודד עם היריבים"
תביעת ענק בסך 2.5 מיליון שקלים הוגשה נגד טל בן חיים ואביו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully