וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי חזרה מפיגור 2:0 וניצחה 2:4 בדרבי את ניס

הקבוצה של רודי גרסיה ביצעה מהפך גדול בדרך למקום השלישי, לוקאס אוקמפוס כיכב עם צמד. ליון איבדה יתרון 1:3 וסיימה ב-3:3 מול אנז'ה, טרואה ניצחה ב-10 שחקנים 1:2 את סנט אטיין

לוקאס אוקמפוס שחקן מארסיי חוגג. רויטרס
שינה את הדרבי. לוקאס אוקמפוס/רויטרס

הדרבי בין ניס למארסיי עמד הערב (ראשון) במוקד המחזור השמיני בליגה הצרפתית, וסיפק את הסחורה עם מהפך גדול ו-2:4 של מארסיי בחוץ. טרואה ניצחה 1:2 בבית את סנט אטיין. ליון שוב סיימה ב-3:3, הפעם בחוץ מול אנז'ה.

ניס - מארסיי 4:2

משחק משוגע באליאנץ ריביירה, בסיומו מארסיי ניצחה דרבי ראשון בחוץ מאז מרץ 2013. הפתיחה הייתה כל כולה של ניס, כשמריו באלוטלי נגח לרשת בדקה הרביעית וז'אן מיקאל סארי הכפיל בבעיטה מרחוק בדקה ה-16. אלא שהמשחק התהפך עוד במחצית הראשונה. הארגנטינאי לוקאס אוקמפוס עט על כדור תועה ברחבה וצימק בדקה ה-26, פייר לס מלו גלש והבקיע שער עצמי בדקה ה-41 ובדקה ה-45 היה זה אוקמפוס שנגח מקרוב אחרי הדיפה רעה של יואן קרדינל והשלים צמד. הברזילאי לואיז גוסטבו הפציץ פנימה את הרביעי של מארסיי והראשון שלו בצרפת בדקה ה-48 והורחק בדקה ה-66, אבל ניס השיגה רק פנדל וגם אותו סטיב מנדנדה עצר לאלסאן פלאה בדקה ה-82. מארסיי שלישית עם 16 נקודות, ניס רק במקום ה-10.

אוהדי ניס. רויטרס
בצד המאוכזב. אוהדי ניס/רויטרס

אנז'ה - ליון 3:3

זה לא דבר שגרתי. בפעם השנייה ברציפות, ליון סיימה משחק ליגה בתוצאה של 3:3. הקבוצה של ברונו ז'נסיו כבר הוליכה 1:3, אך הרחקתו של הבלם מרסלו בדקה ה-50 אפשרה לאנז'ה להשיג תיקו שישי העונה. המשחק החל עם בישול של רפאל מצד ימין למריאנו דיאס בדקה החמישית, אבל המגן הברזילאי גלש וסידר שוויון לאנז'ה עם שער עצמי בדקה ה-30. הבלם מוכתר דיאקבי החזיר את היתרון לאורחים עם נגיחה בדקה ה-38 אחרי קרן של נביל פקיר, ובחלוף שלוש דקות נוספות התכבד ממפיס דפאי ההולנדי בשער השלישי אחרי הדיפה רעה של השוער. אלא שבדקה ה-50 הגיעה כאמור ההרחקה המשמעותית, וקארל טוקו אקאמבי ניצל זאת כדי לצמק בדקה ה-59, לפני שאיסמעאל טראורה נגח את השוויון בדקה ה-67.

טרואה - סנט אטיין 1:2

למרות ששיחקה כמעט שעה ב-10 שחקנים, המארחת השיגה ניצחון ביתי ראשון העונה ומנעה מאוסקר גרסיה לחזור למקום השלישי. קארים אזמום הורחק בדקה ה-33, אבל טרואה לא נבהלה מהנחיתות המספרית ועלתה ליתרון בחלוף שמונה דקות עם מהלך נפלא של סמואל גראנסיר ושער מהאוויר של בריאן פלה. הרנאני הברזילאי חגג שער בכורה במדי סנט אטיין עם בעיטה חדה מ-16 מטרים בדקה ה-53, אבל ארבע דקות לאחר מכן היה זה סייף עדין חאווי שהכריע את המשחק בבעיטה חופשית.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully