וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: רק 2:2 לבאיירן מינכן מול הרטה ברלין, פרנק ריברי נפצע

הבווארים הובילו 0:2 משערים של הומלס (10) ולבנדובסקי (49), אבל דודה (51) וקאלו (56) השוו והשאירו את האלופה מרחק חמש נקודות מהפסגה. 1:2 ללייפציג בקלן, 2:3 לפרייבורג על הופנהיים

פרנק ריברי שחקן באיירן מינכן. AP
לא נעים לראות את התמונה הזו. ריברי/AP

שלושה משחקים נערכו היום (ראשון) בבונדסליגה ונעלו את המחזור השביעי. במשחק הראשון פרייבורג ניצחה את הופנהיים 2:3 והנחילה להופה הפסד בכורה העונה. בהמשך באיירן מינכן שוב שמטה נקודות כשסיימה ב-2:2 מול הרטה ברלין ואיבדה את פרנק ריברי שנפצע. לייפציג ניצחה 1:2 בקלן.

ווילי סניול מאמן זמני באיירן מינכן. רויטרס
ווילי סניול/רויטרס

קלן - ר.ב. לייפציג 2:1

נועלת הטבלה אמנם השיגה שער שני, אך המשיכה את פתיחת העונה העגומה שלה ונותרה עם נקודה אחת בלבד. המגן לוקאס קלוסטרמן העלה את לייפציג ליתרון בדקה ה-30 וחגג שער בכורה בבונדסליגה, ובדקה ה-80 יוסוף פולסן נגח את השני. יויה אוסאקו רק צימק עבור קלן בדקה ה-82. לייפציג עלתה למקום הרביעי.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
לוקאס קלוסטרמן שחקן ר.ב. לייפציג. AP
שחקני לייפציג מברכים את לוקאס קלוסטרמן על שער הבכורה בליגה/AP

פרייבורג - הופנהיים 2:3

פרייבורג מהתחתית חוללה הפתעה גדולה לאחר שהנחילה הפסד בכורה להופנהיים מהצמרת וצברה בעצמה שלוש נקודות לראשונה העונה. ה"הופה" עלו ליתרון בדקה ה-14 אחרי שרובין האק (14) הפציץ מחוץ לרחבה. פרייבורג הגיבה מידית בצמד שערי בזק משלה מרגלי פלוריאן נידרלכנר (15) שהשתלט על כדור ברחבה והבקיע מקרוב וצ'לאר סוינג'ו (18). פסקל שטנצל (87) הוסיף את השלישי של הקבוצה מהתחתית. שער עצמי אומלל של יוליאן שוסטר שדחק לשערו הוא בדקה ה-92 קבע את תוצאת המשחק. 2:3 לפרייבורג.

פלוריאן נידרלכנר עם צ'לאר סויונג'ו שחקני פרייבורג חוגגים. AP
ניצחון ראשון העונה לפרייבורג. צ'לאר סויונג'ו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully