וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחודש הבא במרוקו: אליפות עולם פתוחה בג'ודו, עם פרסים גבוהים

1.10.2017 / 13:47

איגוד הג'ודו העולמי הודיע על קיום התחרות, בה ישתתפו המשקלים הגבוהים (עד 100 ומעל 100 ק"ג). בתחרות יחולקו פרסים גבוהים משמעותית ביחס לתחרויות אחרות. אורי ששון ישוב להתחרות בסוף השבוע הקרוב בטשקנט, לראשונה מאז האולימפיאדה

אורי ששון ג'ודוקא ישראלי. AP
חוזר להתחרות. ששון/AP

איגוד הג'ודו העולמי הודיע בסוף השבוע על קיום אליפות עולם פתוחה בחודש הבא במרוקו, עם סך כולל של פרסים בגובה חצי מיליון יורו. את ישראל ייצגו בתחרות אורי ששון ופיטר פלצ'יק.

מאחר שמדובר באליפות עולם למשקלים פתוחים, אין בה תחרות לפי קטגוריית משקל ולכן רק ג'ודוקאים במשקלים הכבדים יגיעו (עד 100 קילו ומעל 100 קילו). הפרס לזוכה במדליית הזהב יעמוד על 100 אלף יורו. הסגן יזכה בסכום של 50 אלף יורו וגם המקומות הבאים יקבלו סכומים גבוהים בהשוואה לתחרויות גרנד פרי וגרנד סלאם. התחרות איננה בתנאים אולימפיים ולכן לא מהווה קריטריון אולימפי ולא מקנה ניקוד מצטבר אולימפי.

ששון, שלא התחרה מאז אולימפיאדת ריו בשל פציעה בברכו, יוכל להעריך את כושרו כבר בסוף השבוע הקרוב, כאשר יעלה על המזרן בגרנד פרי טשקנט, כפי שיעשה גם שגיא מוקי. בהמשך החודש יתחרה ששון גם בגרנד סלאם אבו דאבי. מאמנו אורן סמדג'ה אמר הבוקר: "אני מרגיש שאורי נמצא במקום טוב לפתוח את הקמפיין לקראת טוקיו 2020. הוא התאמן טוב בחודשים האחרונים. אין לנו ציפיות גבוהות מדי לקראת התחרות הקרובה ומה שחשוב זה שאורי חוזר להתחרות. גם שגיא מוקי כבר במקום הרבה יותר טוב בקטגוריית המשקל החדשה שלו, עד 81 קילוגרם ואני מעריך שהוא כבר ב-60 אחוז יכולת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully