וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

#דירוג_וואלה_כדורסל החמישי: השיטה, החידושים והמדרגים

מספר שיא של עיתונאים, שחקני עבר, מאמנים ואנשי כדורסל עזרו לנו לדרג את הישראלים בליגת העל. וגם: שיטת הדירוג, החידושים, מספר השחקנים שלא נכנסו לדירוג וכל השמות

דירוג השחקנים הישראלים בליגת העל של וואלה! ספורט יוצא לדרך זה השנה החמישית, כשהשנה אנחנו מציגים מספר שיא של מדרגים - 60 מאמני כדורסל, שחקני עבר, עיתונאים ואנשי כדורסל דירגו את השחקנים הבכירים של הכדורסל הישראלי בדירוג שיוצג לפניכם בימים הקרובים עד פתיחת עונת 2017/18 בליגת העל.

כמו בכל שנה גם השנה קיבלו המדרגים קובץ במייל עם רשימת השחקנים לדירוג וכל אחד העניק להם ציונים בין 1 - הנמוך ביותר, ל-10 הגבוה ביותר, כשהם התבקשו לא לדרג שחקנים שהם לא מכירים. בסופו של דבר הציון המצורף ליד כל שחקן הוא הציון הממוצע של אלה שבחרו כן לדרג אותו.

החידוש השנה הוא מספר השחקנים שהוצאו מהדירוג. מראש התקבצו לדירוג רק שחקנים שצברו ניסיון בליגה הראשונה או השנייה, כוכבי נבחרת העתודה, הנוער והקדטים של ישראל, והמתאזרחים החדשים שהצטרפו לליגה. רק שחקנים שיותר מחצי מהמדרגים בחר לדרגם, ושהציון הממוצע שלהם עבר את הציון 4.5 נכנסו לדירוג, כך שלא פחות מ-15 שחקנים נשארו מחוץ לדירוג השנה, וזאת הסיבה שחלק מהשחקנים חסרים. לכן גם, מתחת לשחקן שדורג אחרון בדירוג הנוכחי, קיימים עוד שחקנים, אך הם נפלו בקריטריונים השונים. השחקן האחרון הוא זה שעמד בכל הקריטריונים ועדיין קיבל את הציון הנמוך ביותר.

seperator

עורך הדירוג: אור שקדי

המדרגים:

אנשי וואלה! ספורט (מסודרים לפי הא'-ב'): יהונתן אליהו, אודי הירש (פרשן הכדורסל של וואלה! ספורט), עידן ויניצקי, אהרלה ויסברג, אורן יוסיפוביץ, נמרוד עופרן, רועי פרייס, אור שקדי.

מאמני כדורסל (מסודרים לפי הא'-ב'): עדי אזולאי, ליאור אנגלמן (הפועל נצרת עילית), רוני בוסאני, יניב בורגר (הפועל באר שבע/בני שמעון), שרון דרוקר (אקדמיק סופיה), רועי חגאי (מכבי קרית גת), אלעד חסין, מתן חרוש (הפועל רמת גן/גבעתיים), אבנר יאור (מכבי רחובות), נתי כהן, ליאור ליובין, צביקה מנדלייב, אורן עמיאל (נימבורק), מולי קצורין, ליאור רוזן, אריק שיבק.

שחקני עבר (מסודרים לפי הא'-ב'): יניב גרין, ארז מרקוביץ', עידו קוז'יקרו.

עיתונאים ואנשי כדורסל נוספים (מסודרים לפי הא'-ב'): טל אבריאל, משה ברדה (TeamScout), גיל ברק (ערוץ הספורט), עידו גור (ערוץ הספורט), אביב גל (פיק אנד רול), שי גרינברג (קהילת הכדורסל), שרון דוידוביץ' (ספורט 1), שי האוזמן (ערוץ הספורט), ג'וש הליקמן (Sport Rabbi), עודד הלפרין (ערוץ הספורט), ליאן וילדאו (כאן), אלעד זאבי (הארץ), דניאל זילברשטיין (ערוץ הספורט), רועי ינקלוביץ (ישראל ספורט), דובי יעקובוביץ, רוני כהן (ספורט 1), רועי כהן (ישראל היום), אריה ליבנת (הארץ), יעקב מאיר (ספורט 1), בן מיטלמן (חדשות ערוץ 2), אבי סגל (ישראל היום), חגי סגל (איגוד הכדורסל), אבישי סלונים, שלומי פרי (מנהלת ליגת העל), שרון קינן (ישראל היום), דורון קרמר (ישראל היום), מאיה רונן (ערוץ הספורט), ניב רסקין (ערוץ הספורט וקשת), טל שורר (חדשות 10), ניב שמולי. בנוסף דירגו: חשבון הטוויטר פייק סרוסי, מנהל עמוד הפייסבוק יורופיד ומדרג נוסף שביקש להשאר אנונימי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully