וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: איתן טיבי צפוי לפתוח מול הפועל אשקלון

1.10.2017 / 6:48

הבלם צפוי לתפוס את מקומו של בן חיים המושעה במרכז ההגנה לצד באבין או פיליפנקה. מסתמן שסטיב מקלארן יישב על הספסל. גם אצילי צפוי לחזור להרכב, אבי ריקן עשוי לפתוח במקום דוידזאדה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

במכבי תל אביב חוששים מאוד ממשחק החוץ הערב (א', ספורט 1, 20:40) מול הפועל אשקלון. "ברור שההכנה לא אידיאלית כי שיחקנו ביום חמישי בלילה וביום שישי ערכנו אימון שחרור ואז נכנס יום הכיפורים", אמר המאמן ג'ורדי קרויף שייעדר הערב אחרי שהורחק במשחק האחרון מול מכבי חיפה. קרויף לא אישר ביום חמישי שסטיב מקלארן יעמוד על הקווים במקומו, אך נראה כי האנגלי יישב הערב לצד דני פויאטוס על הספסל בזמן שקרויף יהיה ביציע. "יובל נעים מאמן מעולה והוא תמיד עשה לנו בעיות", פרגן קרויף למאמן הפועל אשקלון.

איתן טיבי שחקן מכבי תל אביב מול פאניוניוס. ברני ארדוב
איתן טיבי/ברני ארדוב

הצהובים ייאלצו להסתדר ללא טל בן חיים המורחק ונראה שאיתן טיבי יפתח במקומו לצד ז'אן-סילבן באבין או יגור פיליפנקה. חוסה רודריגס, שלא שיחק ביום חמישי מאחר שאינו רשום לליגה האירופית, יפתח בהרכב. עומר אצילי, שבתחילת המשחק מול ויאריאל ישב על הספסל, אמור לחזור ל-11. גם אבי ריקן עשוי לקבל את חולצת ההרכב, אם קרויף יחליט לאפשר מנוחה לאופיר דוידזאדה. מכבי תל אביב לא התאמנה אמש בצאת יום הכיפורים ושחקניה יערכו הבוקר אימון קל בקרית שלום בטרם ייצאו באוטובוס לבית מלון באשקלון, שם יערכו את ההכנות למשחק.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully