וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה מאושר, מוריניו מאוהב בפלאיני, פוצ'טינו: "קיין פנטסטי"

מאמן סיטי על ה-0:1 על צ'לסי: "דה בראונה עושה הכל". מוראטה צפוי להחמיץ את ישראל. מוריניו על הבלגי: "שמח ששיניתי את התפיסה לגביו". כוכב טוטנהאם השווה את השיא של מסי ורונאלדו

עריכת וידאו: מתן חדד

מנצ'סטר סיטי סיפקה אמש (שבת) הצהרת כוונות כשהשיגה ניצחון שמיני רצוף בכל המסגרות - 0:1 על צ'לסי, ועלתה לספגת הפרמיירליג בזכות הפרש שערים עדיף על יריבתה העירונית. קווין דה בראונה הכריע עם שער נהדר (67).

"זה ניצחון חשוב, בעיקר בזכות הדרך בה שיחקנו", אמר פפ גווארדיולה. "במחצית הראשונה לא מצאנו את המיקומים הנכונים, אבל בחצי השני השתפרנו. כל הכבוד לשחקנים. שמרנו על הכדור וכשהוא היה אצלם, לחצנו הכי גבוה שאפשר. כולם מדברים על דה בראונה, הוא פשוט עושה הכל. הוא כל כך צנוע. אני מאושר עבורו". המנג'ר אף החמיא לפביאן דלף: "במשחקים האחרונים הוא שיחק והיה נהדר. הוא לא מאבד את הכדור, הוא אגרסיבי וחכם. אני שמח מאוד עבורו אחרי העונה שעברה".

דה בראונה עצמו אמר: "אני שמח מאוד, היתה הופעה טובה. ידענו שיהיה משחק טקטי קשה מאוד, צ'לסי אחת מקבוצות המתפרצות הטובות בליגה. האווירה טובה מאוד. בקיץ פפ אמר לנו שאנחנו צריכים שיהיה לנו אופי שאנחנו שונאים להפסיד. השנה אנחנו מנסים לנצח את המשחקים הגדולים".

מנגד, המאמן המפסיד אנטוניו קונטה סיכם: "היה משחק קשה, ידענו היטב שסיטי קבוצה גדולה ושקשה לשחק מולה. נתנו הכל, אני שמח מהמחויבות של השחקנים שלי. במשחקים שכזה צריך זמן להתאושש, אם אתה עייף לא תצליח לרוץ מרחבה לרחבה. יצרנו מצבים אבל לא ניצלנו אותם, בניגוד לסיטי. כשמשחקים שלושה משחקים בשבוע צריך לסכן משהו. נתקדם הלאה, ננוח, אני גאה לאמן את השחקנים האלה".

אם ההפסד לא הספיק, הרי שאלברו מוראטה נפצע בדקה ה-35 בשריר הירך האחורי והוחלף על ידי וויליאן. הספרדי ככל הנראה יחמיץ את משחקי נבחרתו מול אלבניה וישראל. "אני מקווה שזה לא רציני, אנחנו עדיין לא יודעים במה מדובר".

עוד בנושא:

אנגליה: מנצ'סטר סיטי ניצחה את צ'לסי 0:1 בחוץ
אנגליה: 0:4 ליונייטד על קריסטל פאלאס ולטוטנהאם על האדרספילד

שחקן צ'לסי אלברו מוראטה. רויטרס
חומרת הפציעה עדיין לא ברורה. מוראטה/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד המשיכה את פתיחת העונה הנהדרת שלה עם רביעייה נוספת - הפעם 0:4 על קריסטל פאלאס. רומלו לוקאקו שוב כבש אך גיבור הערב היה דווקא מרואן פלאיני, שסיפק צמד. "מרואן שיחק אצלי כקשר אחורי, חלוץ שני, וגם כמו היום, בקישור, הוא מתאים את עצמו לקבוצה", אמר ז'וזה מוריניו. "הוא שחקן קבוצתי עם אופי נהדר, יש לנו מערכת יחסים טובה והדברים איתו הולכים טוב מאוד. היו לו זמנים לא פשוטים, אנשים ומאמנים לא זיהו את האיכויות שלו ורק מישהו עם אופי חזק יכול היה להתאושש. הוא לוחם, עם הרבה גאווה, אני שמח מאוד שהצלחתי לעזור לשנות את התפיסה לגביו".

על המשחק עצמו אמר המיוחד: "הייתי מחליף 0:4 בארבעה ניצחונות של 0:1, אבל זה לא אפשרי. אנחנו שמחים, שיחקנו היטב מההתחלה ועד הסיום והיינו בשליטה. נהדר שיש לך שחקנים כמו ולנסיה, מאטה ומאטיץ'. אני מרוצה מאוד מפתיחת העונה".

עוד באותו נושא

אנגליה: מנצ'סטר סיטי ניצחה את צ'לסי 0:1 בחוץ

לכתבה המלאה
שחקן מנצ'סטר יונייטד מרואן פלאיני. רויטרס
פורח אצל מוריניו. פלאיני/רויטרס

0:4 רשמה גם טוטנהאם, שחגגה על חשבון האדרספילד והציגה לראווה פעם נוספת את הארי קיין, שחגג צמד והגיע ל-13 שערים בספטמבר - כמו השיאים שקבעו ליאונל מסי (במרץ 2012) וכריסטיאנו רונאלדו (באוקטובר 2010). הכוכב הגדול של התרנגולים הגיע ל-84 שערי פרמיירליג ב-123 הופעות ומאמנו, מאוריסיו פוצ'טינו, נותר חסר מילים.

"קשה לדבר עליו בכל פעם ולמצוא מילים שונות", אמר. "הוא נהדר מול השער, וכשאין לנו את הכדור, הוא הראשון שרץ ומנסה להשיג אותו. הוא דוגמא טובה מאוד לכודרגלן. כל כך צנוע. אנחנו ברי מזל שיש לנו אותו. הוא פנטסטי, וכל כך צעיר, והדרך שיש לו להשתפר היא עצומה. זו המטרה שלנו - לנסות לדחוף אותו להשתפר יותר ויותר".

לקיין יש ב-2017 יותר שערים מווסטהאם (36 לעומת 35), ושלושה שערי חוץ פחות מארסנל כולה בשנה הקלנדרית הנוכחית (15 לעומת 18).

חלוץ טוטנהאם הארי קיין. רויטרס
כל מילה מיותרת. קיין/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully