וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר סלע: "שברתי בקבוק על הקיר כשראיתי שדודי פרש, צריכים לבקש ממנו סליחה"

המדורג 77 נאלץ לפרוש ב-6:3, 4:6, 1:0 מול דולגופולוב בגלל כיפור, אחיו הגיב בפייסבוק: "דודי לא צם בכיפור, אבל היה פה דיבור לא נעים. הוא הפסיד עשרות אלפי דולרים ונקודות דירוג"

דודי סלע טניסאי ישראלי. GettyImages
נאלץ לפרוש. סלע/GettyImages

דודי סלע נאלץ לפרוש אתמול (שישי) במהלך רבע גמר טורניר שנז'ן מסבב ה-250 של ה-ATP. הטניסאי הישראלי הבכיר נראה מצוין כשהצליח לזכות במערכה השנייה מול אלכסנדר דולגופולוב החזק (53) ובמצב של 6:3, 4:6, 1:0 הודיע לשופט כי בשל כניסת יום כיפור בסין, הוא נאלץ לפרוש. סלע, המדורג 77, הצליח לעלות לרבע הגמר אחרי שניצח את מאתיו אבדן האוסטרלי ולהפתיע את מישה זברב.

סלע לקח איתו 19,330 דולר ו-45 נקודות דירוג, בעוד שניצחון היה מעניק לו כמות כפולה של נקודות דירוג (90) וסכום כסף גדול בהרבה, 33,925 דולר. דולגופולוב, שעלה היום (שבת) לגמר אחרי 3:6, 4:6 מול דאמיר דז'ומהור הבוסני, הבטיח לעצמו לפחות 150 נקודות דירוג ו-62,625 דולר כשבמקרה של ניצחון במשחק הקשה שצפוי לו בגמר (מול דויד גופן), הוא יזכה ב-250 נקודות דירוג ו-118,910 דולר. עוד חשוב לציין כי אם סלע היה מפתיע את דולגופולוב, הוא היה פוגש, כאמור, את דז'ומהור מולו יש לו מאזן של 0:2 בראש בראש. ניצחון מול הבוסני, במשחק שבין כה וכה היה נערך בשבת בזמן יום כיפור, היה יכול להעלות אותו לגמר ATP שלישי בקריירה (בייג'ינג 2008 ואטלנטה 2014). כך או אחרת, הפרישה של סלע עלתה לו בלא מעט כסף ונקודות דירוג, זאת כמובן במידה שאכן היה מצליח להפתיע את דולגופולוב המצוין, ששיחק לאחרונה בגביע דייויס בישראל וניצח בקלות בשני המשחקים שלו. כמו כן, הוא הגיע לשמינית הגמר באליפות ארצות הברית השנה והפסיד שם לרפאל נדאל.

אלכסנדר דולגופולוב טניסאי אוקראיני. GettyImages
סלע הצליח להגיע איתו למשחק צמוד. דולגופולוב/GettyImages

מי שלקח את ההחלטה ללב הוא טניסאי העבר ואחיו של דודי סלע, עופר, שכתב בפייסבוק שלו: "למי שלא יודע, דודי אחי הרגע פרש ממשחק רבע גמר טורניר שנזן בסין מול דולגופולוב בזמן שוויון במשחק ובאמצע מומנטום נהדר שלדעתי היה מוביל אותו לניצחון. בימים האחרונים, היה דיבור לא פשוט ולא נעים על כך שדודי עומד לשחק ביום כיפור, מבלי אפילו לשאול את דודי בעצמו. אז הנה לכם – מסתבר שדודי חיכה בסבלנות לראות האם באמת המשחק שלו ייפול על כיפור ולמי שלא יודע – דודי ביקש ממנהל התחרות לשחק מוקדם יותר כדי להימנע מכך אבל רצה הגורל והמשחק שלפני התארך ודודי הגיע לתוצאה של 1-1. ואז, לתדהמת כולם במגרש, דודי אמר לשופט : "מצטער, לא יכול להמשיך. יום כיפור נכנס". ואני שברתי בקבוק על הקיר באותו הרגע.

"דודי נמצא בטופ העולמי כבר יותר מעשור. את זה הוא עושה ללא כל תמיכה או ספונסר, ובאופן עצמאי לחלוטין. דודי גם לא אדם מאמין ואספר לכם פה שהוא לא נוהג לצום ביום כיפור. לראשונה בקריירה המפוארת שלו, דודי נאלץ לקבל החלטה קשה מנשוא שהמחיר שלה בא לידי ביטוי בדירוג ATP ועשרות אלפי דולרים שהפסיד. זו לא טעות – עשרות אלפי דולרים. הוא לא היה חייב לפרוש, אך הוא עשה זאת בכל מקרה. לא בשביל מישהו, לא בגלל חשש ממישהו, לא כי נתבקש לעשות כך ולא כדי למצוא חן. הוא עשה זאת אך ורק בגלל שהוא מכבד את יום כיפור ואת המדינה שאת דגלה הוא מייצג בכל עת שהוא נקרא לדגל. דודי לא ממש צריך לבקש סליחה מאף אחד, אבל היום יכול להיות שלא מעט אנשים צריכים לבקש סליחה ממנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

האזינו לקטע מ-103FM: אריה מליניאק על פרישתו של דודי סלע

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully