וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: לואיס המילטון יזנק מהפול פוזישן במרוץ מלזיה

הנהג הבריטי של מרצדס השווה את שיא הפול פוזישנים של מיכאל שומאכר במסלול המלזי וינסה לברוח ליריבו הגדול על התואר, סבסטיאן פטל, שלא הצליח להשלים הקפה ויזנק מהמקום האחרון

לואיס המילטון נהג מירוצים בריטי. AP
עוד צעד בדרך לאליפות? המילטון/AP

המרוץ ה-15 מתוך 20 של עונת 2017 בפורמולה 1 ייערך מחר (ראשון) בבוקר במלזיה, כאשר היום התקיים מקצה הדירוג.

מי שיזנק מהפול פוזישן, בפעם התשיעית העונה, ה-70 בקריירה והחמישית במלזיה (שווה לשיא של מיכאל שומאכר) הוא המוביל בדירוג הנהגים הכללי, הבריטי של קבוצת מרצדס, לואיס המילטון, שהשלים את ההקפה המהירה ביותר שלו תוך 1:30.076 דקה והקדים במעט את קימי ראיקונן מפרארי, שהגיע אחרי 1:30.121. מהמקום השלישי מחר יזנק מקס ורשטאפן, זאת לאחר שההולנדי של קבוצת רד בול סיים את מקצה הדירוג בזמן של 1:30.541.

אם לא די בעמדת הפתיחה המצוינת של המילטון, הרי שיריבו הגדול על התואר, סבסטיאן פטל מפרארי, המשיך לחוות קשיים. אחרי שנאלץ לפרוש מהמרוץ הקודם בסינגפור, בו המילטון רשם ניצחון שלישי ברציפות והגדיל את הפער שלו בפסגה, הפעם פטל אפילו לא הצליח להשלים הקפה והוא יזנק מחר מהמקום ה-20 והאחרון על הגריד. ערב המרוץ, המילטון מקדים את פטל ב-28 נקודות (263 מול 235) ואם ירשום מחר את ניצחונו השמיני העונה ואילו הגרמני יסיים מחוץ לעשירייה הראשונה וללא נקודות, הפער יצמח עד 53 נקודות, כאש יוותרו רק עוד חמישה מרוצים. ואלטרי בוטאס הפיני, המדורג שלישי בדירוג הנהגים (212 נקודות) יזנק במלזיה מהמקום החמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully