וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם סילבר: "מצפה מכל השחקנים ב-NBA להמשיך לעמוד בהמנון"

למרות המחאה הגוברת נגד טראמפ, הקומישינר הדגיש כי שחקנים שיכרעו ברך בזמן נגינת ההמנון ייענשו, בהתאם לתקנון: "מעודד שחקנים להשמיע את דעותיהם, אבל תשאירו את ההמנון מחוץ לעניין"

עריכת וידאו: מתן חדד

עד לאן תגיע המחאה נגד דונלד טראמפ ב-NBA? בעקבות הביקורות ההולכות וגואות נגד נשיא ארצות הברית בספורט האמריקאי, הקומישינר אדם סילבר דורש מהשחקנים לכבד את ההמנון ולעמוד בזמן שהוא מתנגן - זאת בניגוד לשחקנים רבים ב-NFL שהחלו לכרוע ברך בשעה שהוא מושמע, כאות מחאה.

"אני רק יכול לקוות שהשחקנים שלנו ימשיכו להתייחס להמנון כאל רגע של אחדות. הרבה שחקני NBA כבר התבטאו בנושא ואמרו שהם מתכוונים להמשיך לעמוד בהמנון. אני חושב שהם מבינים כמה הנושא הזה מפלג ומשסע את ארצות הברית בתקופה הזאת", אמר במפגש עם בכירים בממשל האמריקאי במנהטן.

במסגרת תקנון ה-NBA, חלה חובה על השחקנים והצוות המקצועי לעמוד "בצורה מכובדת וראויה" בזמן נגינת ההמנון האמריקאי, אף שקרוב לרבע מהשחקנים בליגה כלל אינם אמריקאיים. כעת, למרות שכבר צידד בשחקנים ובמחאה נגד טראמפ, סילבר לא מתכוון לשנות זאת. "החוק הזה קיים מאז שאני מכיר את הליגה. אם שחקנים יסרבו לעמוד בו, נתמודד עם זה".

סילבר הוסיף ש"אין ספק שאחד הערכים המרכזיים של האומה האמריקאית הוא חופש הביטוי. אני מעודד את השחקנים בליגה להביע את דעותיהם בפומבי, אבל מקווה שהם יעשו זאת באמצעות הרשתות החברתיות ובמסגרות תקשורתיות פורמליות. ההמנון צריך להישאר מחוץ לעניין".

קומישינר ה-NBA אדם סילבר. יוסי ציפקיס
ה-NBA תעניש שחקנים שיכרעו ברך? אדם סילבר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully