וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה לסיטי וארגנטינה: סרחיו אגוארו נפצע בתאונת דרכים וייעדר כחודשיים

מפחיד: מונית עליה היה החלוץ בהולנד סטתה ממסלולה מסיבה לא ברורה והתנגשה בעמוד, הוא ניצל בנס וספג "רק" שבר בצלעות שישבית אותו בשבועות הקרובים, שיהיו קריטיים לקבוצתו ונבחרתו. צפו בתמונות

ככה הרכב הפגוע נראה אחרי התאונה

חדשות מדאיגות למנצ'סטר סיטי ונבחרת ארגנטינה: סרחיו אגוארו עבר אמש (חמישי) תאונת דרכים בהולנד, שבר את הצלעות ועל פי הערכות ראשוניות, ייעדר כחודשייים מהמגרשים. החלוץ בן ה-29 עשה את דרכו לנמל התעופה באמסטרדם במונית, אחרי שבילה במופע של זמר קולומביאני מוכר, כשהנהג איבד שליטה על הרכב וגרם לו להתנגש בעמוד בצידי הדרך. למזלו של אגוארו הוא יצא עם פציעות קלות יחסית לחומרת התאונה, בעיקר בשל העובדה שהשתמש בחגורת בטיחות. אולם כך או כך מדובר בבשורה מרה עבור קבוצתו ונבחרתו הלאומית.

אחרי מספר שעות של דיווחים ללא אישור רשמי מצד מנצ'סטר סיטי, היא אישרה את דבר התאונה של אגוארו. "הוא יחזור למנצ'סטר הבוקר ומצבו ייבדק על ידי הצוות הרפואי", נכתב בהודעה הרשמית של המועדון.

עבור סיטי השבועות הקרובים אמורים להיות חשובים למדי. מחר הם יפגשו את צ'לסי לקרב צמרת מרתק בפרמיירליג וייאלצו להסתדר גם במקרה הזה, כמובן, ללא החלוץ שכבר כבש שישה שערים העונה. ב-5 בנובמבר הבלוז יפגשו עוד יריבה מרה באנגליה, ארסנל. גם עבור נבחרת ארגנטינה זוהי תקופה קריטית: בשבוע הבא היא תפגוש לשני משחקים גורליים את פרו ואקוודור, בניסיון להימנע מאי העפלה אוטומטית לגביע העולמי מהבית הדרום אמריקאי, לראשונה אחרי שנים רבות.

סרחיו אגוארו שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
ניצל בנס? אגוארו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully