וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "חסרו לנו אנרגיות, קשה להיות חד כשאתה עייף"

29.9.2017 / 0:01

מאמן מכבי תל אביב היה מרוצה מהיכולת של שחקניו מול ויאריאל: "היינו ניידים, לפני המשחק היינו לוקחים את התוצאה הזו". בן חיים: "הרגשות מעורבים, יש עוד מספיק משחקים בהם נוכל לכבוש"

עומר אצילי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עדיין ללא שער זכות בליגה האירופית. אצילי מאוכזב/ברני ארדוב

בפעם השנייה השבוע, מכבי תל אביב סיימה הערב (חמישי) משחק ב-0:0, מול ויאריאל בליגה האירופית. הצהובים עדיין לא מצאו את הרשת במפעל, אך יכולים להתעודד מכך שלא ספגו מול הספרדים העדיפים בהרבה, ומהנקודה הראשונה שהשיגו בקמפיין האירופי. כבר ביום ראשון מצפה לשחקנים של ג'ורדי קרויף מפגש עם הפועל אשקלון במסגרת הליגה, וזה אמור להיות סיפור שונה לחלוטין.

עוד בנושא

ליגה אירופית: מכבי תל אביב ו-ויאריאל נפרדו ב-0:0 בנתניה
הליגה האירופית: הפועל באר שבע הפסידה 3:1 לוויקטוריה פלזן
ברק בכר: "היינו במומנטום מצוין, אבל ספגנו שערים קלים מאוד"

ג'ורדי קרויף מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הודה לאוהדים. ג'ורדי קרויף/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף אמר בסיום: "אני חושב שמבחינת ארגון נראינו ניידים, ב-30-25 הדקות הראשונות היינו מלאי אנרגיה. לאחר מכן ויאריאל השתלטה קצת על המשחק. היו חסרות לנו קצת אנרגיות אחרי המשחק מול מכבי חיפה. אנחנו צריכים להיות ריאליים, שיחקנו נגד קבוצה עם הרבה שחקנים מצוינים. לפני המשחק היינו לוקחים את התוצאה הזו. קשה להיות חדים כשאתה עייף. הקבוצה עבדה קשה ביום ראשון. בהתחלה היינו חדים היום, אבל היה רגע שהרגשנו שצריך לרענן את הקבוצה, קצת בקישור ובהתקפה. אני מסכים שאם היינו חדים יותר, היינו יכולים לעשות משהו. אבל לאור הנסיבות, אני יכול לקבל את זה. לוויאריאל היו כמה מצבים, אבל ניסינו לשחק טוב מבחינה הגנתית. אנחנו צריכים להמשיך להשתפר ממשחק למשחק. ליצור מצבים. אני רוצה להודות לאוהדים, הם היו מדהימים היום כמו ביום ראשון. כשהקבוצה צריכה אנרגיה, היא מקבלת אותה מהאוהדים הנהדרים שלנו".

לקראת המשחק מול אשקלון ביום ראשון, אמר ההולנדי: "בשבילי המשחק מול אשקלון הוא הכי קשה בליגה. לשחק בבית נגד מכבי חיפה או בבית נגד ויאריאל, אלה משחקים שיש לך אנרגיה. עכשיו אנחנו צריכים להחליף את הלך החשיבה לקראת אשקלון כי יהיה משחק קשה".

בלם מכבי תל אביב טל בן חיים אמר: "אני ברגשות מעורבים. מצד אחד אנחנו שמחים מכל משחק בו אנחנו לא סופגים. מצד שני אולי הייתה לנו קצת עייפות מיום ראשון. בראשון מישהו השאיר את הקבוצה בעשרה שחקנים אחרי שהוא קיבל אדום. אם נמשיך לתת 100%, השערים יבואו. שיחקנו נגד קבוצה מצוינת, אז תיקו זה לא כל כך רע. זה משחק שני ברציפות בו הקהל נותן הצגה שהיא פשוט חוויה. רק סיימנו את המשחק השני. אנחנו מאוכזבים כמובן מהתוצאה. היו לנו מספיק מצבים במחצית השנייה כדי לכבוש. אנחנו רק במשחק השני ויש לנו עוד מספיק משחקים בהם נוכל לכבוש. אני חושב שבפתיחת המשחק הראינו את היכולת שלנו. פתחנו בצורה מצוינת, שטפנו את המגרש ולחצנו בכל חלקי המגרש. זו הדרך בה מכבי תל אביב צריכה לשחק".

על המשחק מול אשקלון, בו בן חיים לא יוכל לשחק בשל האדום שספג מול מכבי חיפה בראשון, אמר: "כן כמובן, אשקלון קבוצה מצוינת והוכיחה את זה במשחק האחרון. אנחנו מתכוננים למשחק הזה בשיא הרצינות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully