וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופ"ש בגרמניה: בורוסיה דורטמונד תתאושש מההפסד לריאל מדריד?

אחרי ה-3:1 הביתי מול הבלאנקוס, תחזור מוליכת הטבלה הגרמנית לזירה המקומית ותצא למשחק חוץ קשה באוגסבורג. שאלקה תארח בשישי את באייר לברקוזן. דרבי צפוני לוהט בין המבורג לוורדר ברמן

שחקני שאלקה. רויטרס
יחזרו לנצח? שאלקה/רויטרס

אחרי שבוע של כישלונות בליגת האלופות עבור הקבוצות הגרמניות, ייפתח מחר (שישי) המחזור השביעי בבונדסליגה. שאלקה תפתח את המחזור מול באייר לברקוזן, בשבת תצא בורוסיה דורטמונד למשחק חוץ קשה מול אוגסבורג, בורוסיה מנשנגלדבאך תארח את האנובר, איינטרכט פרנקפורט את שטוטגרט, וולפסבורג את מיינץ והמבורג תפגוש את ורדר ברמן.

שאלקה - באייר לברקוזן (שישי, 21:30, ספורט 1)

הרויאל בלוז פתחו את העונה מצוין עם תשע נקודות מ-12 אפשריות, אבל מאז הפסידו פעמיים ברציפות. הם ינסו לחזור למסלול הניצחונות כשיארחו את באייר לברקוזן, שבעצמה חוותה פתיחת עונה מוזרה מאוד שכוללת בינתיים רק שני ניצחונות, שניהם בבית ושניהם ניצחונות גדולים, כולל ה-0:3 מול המבורג בראשון. הקבוצה של הייקו הרליך תקווה לעוד יום מוצלח של חלוץ הרכש הארגנטינאי לוקאס אלאריו, שכבש כבר במשחק הבכורה שלו.

שחקן דורטמונד פייר אמריק אובמיאנג חוגג. רויטרס
יצליחו לחזור לנצח? אובמיאנג/רויטרס

אוגסבורג - בורוסיה דורטמונד (שבת, 16:30)

הצהובים-שחורים עדיין ללא נקודות בליגת האלופות, אבל בליגה המקומית הם לוהטים עם 16 נקודות מ-18 אפשריות ו-1:19 ביחס השערים אחרי 1:6 ענק מול בורוסיה מנשנגלדבאך במחזור שעבר. בורוסיה דורטמונד תצא למשחק חוץ קשה מאוד מול אוגסבורג, שהשיגה העונה כבר 11 נקודות וספגה רק ארבעה שערים. הקבוצה של מנואל באום, כרגיל, היא גם אחת מקבוצות הבית הכי טובות בליגה והשיגה עד כה שני ניצחונות ותיקו אחד בבונדסליגה העונה. אם הקבוצה של פטר בוס תנצח, היא תפתח פער של שש נקודות מבאיירן מינכן, לפני המשחק שלה מול הרטה ברלין בראשון.

משחקים נוספים:
בורוסיה מנשנגלדבאך - האנובר (שבת, 16:30)
איינטרכט פרנקפורט - שטוטגרט (שבת, 16:30)
וולפסבורג - מיינץ (שבת, 16:30)
המבורג - ורדר ברמן (שבת, 19:30)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully