וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי: בני הרצליה בפולין בגומלין מוקדמות היורופקאפ

27.9.2017 / 17:01

עם יתרון של 10 נקודות באמתחתה תנסה הקבוצה של מיקי גורקה לעבור את סטאל אוסטרוב העיקשת (20:00, ספורט 5+). אלון שטיין: "נעשה את ההתאמות ונהיה חייבים לשלוט בקצב מההתחלה"

שחקן בני הרצליה שון דאוסון. מגד גוזני
ימשיך להוביל? שון דאוסון/מגד גוזני

בני הרצלה תפגוש מחר (חמישי, 20:00, שידור ישיר בספורט 5+) בפולין את סטאל אוסטרוב בגומלין שלב המוקדמות הראשון ביורופקאפ. הקבוצה של מיקי גורקה מגיעה למשחק לאחר שניצחה במשחק הראשון 74:84, ויודעת שהיא יכולה להפסיד עד 9 נקודות ולעלות לסיבוב המוקדמות האחרון, נגד פורטו, בו המנצחת תעלה לשלב הבתים של המפעל.

הרצליה יצאה הבוקר לפולין במסע ארוך ותערוך הערב את האימון המסכם באולם בו ייערך המשחק. במועדון אופטימיים מאוד לגבי סיכויי העלייה שלהם לשלב הבא, אך נותנים הרבה כבוד ליריבה הפולנית, שכזכור הקשתה על הרצליה את החיים מאוד במשחק הראשון. מי שנחשב לאחד השחקנים המשמעותיים בהרצליה גם העונה הוא ג'ף אדריאן, אך עדיין הסנטר הנהדר לא נמצא בכושר מספיק טוב, וקלע רק 7 נקודות במשחק הראשון. מעניין יהיה לראות האם גורקה וצוותו יבחרו להעלות את אדריאן שוב מהספסל ולפתוח עם חליל קנאסביץ' בעמדה מספר 5. בהרצליה מאמינים כי שון דאוסון, שהצטיין במשחק הראשון, ימשיך להוביל את הקבוצה במשחק החשוב למועדון. כידוע, אם הרצליה תעפיל לשלב הבתים היא תזכה למענק של 650 אלף שקלים, אך אם תכשל, הכסף לא יגיע לחשבון המועדון.

"צפוי לנו משחק חוץ קשה מאוד נגד קבוצה אגרסיבית וקבוצה ביתית טובה מאוד", אמר עוזר המאמן אלון שטיין לקראת המשחק, "אני בטוח שגם אנחנו וגם הם נגיע למשחק מוכנים לאחר שהקבוצות שיחקו אחת נגד השניה ביום ראשון. אנחנו מבחינתנו נעשה את ההתאמות וניהיה חייבים לשלוט בקצב המשחק מההתחלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully