וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוועדה המקצועית תתכנס לסיכום הקמפיינים, קטש עדיין מוביל לנבחרת

הוועדה תתכנס ברביעי ותשמע מהמאמן הלאומי היוצא ארז אדלשטיין, מאמן נבחרת הנוער שרון אברהמי ומאמן הקדטים אורן אהרוני. יו"ר הוועדה עמוס פרישמן: "מאמן הנבחרת לא יורשה לפרשן"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הוועדה המקצועית של איגוד הכדורסל תתכנס מחר (רביעי) בצהריים על מנת לדון בסיכום הקמפיינים השונים של נבחרות ישראל בקיץ האחרון.

בין היתר זומנו לוועדה, על מנת לשמוע את דעתם ולשוחח עמם על תוצאות הקמפיינים שלהם מאמן נבחרת ישראל היוצא ארז אדלשטיין, מאמן נבחרת הנוער שרון אברהמי, שצפוי לסיים אף הוא את תפקידו ומאמן נבחרת הקדטים, אורן אהרוני.

בימים האחרונים פנו ראשי הוועדה לחבריה, הציגו בפניהם את דו"ח סיכום הפעילות וביקשו מהם לכתוב המלצות למינוי מאמנים חדשים לתפקידים שהתפנו, כאשר התפקיד המעניין ביותר הוא כמובן מינוי מאמן חדש לנבחרת הבוגרת, לקראת מוקדמות אליפות העולם 2019. המוקדמות ייצאו לדרך כבר בחודש נובמבר הקרוב.

מאמן נבחרת העתודה של ישראל עודד קטש. ברני ארדוב
יקבל את הנבחרת הבוגרת? קטש/ברני ארדוב

המועמד המוביל לתפקיד הוא עודד קטש, אך למרות זאת, אף אחד מבעלי התפקידים הרשמיים באיגוד הכדורסל עוד לא שוחח עם קטש על הנושא. באיגוד מתעקשים כי רק לאחר הישיבה מרח הם יתחילו לפעול לכיוון מינוי מאמן.

נושא נוסף שיעמוד על הפרק בוועדה הוא ההיתרים שינתנו למאמן הלאומי. באיגוד הודיעו כי מאמן מכהן לא יוכל לשמש כפרשן בטלוויזיה: "לא נאפשר למאמן לפרשן את משחקי ליגת העל", אישר יו"ר הוועדה המקצועית עמוס פרישמן לוואלה! ספורט, "אם תעלה האפשרות שהמאמן הלאומי יפרשן את משחקי מכבי תל אביב ביורוליג, הנושא ייבחן מחדש".

גם תפקיד עוזר מאמן הנבחרת צפוי להיפתח והמועמד המוביל בשלב זה לתפקיד הוא עופר רחימי, מאמן מכבי חיפה, אשר באיגוד הכדורסל מעריכים מאוד את עבודתו כעוזר מאמן הנבחרת האולימפית בקיץ החולף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully