וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם בחתירה: דני פרידמן לא העפיל לרבע הגמר

החותר הישראלי סיים רק שלישי במקצה הרפסז' ואמר: "זו אכזבה גדולה, שאפתי להתברג שוב בין עשרת הטובים בעולם". ב-17:00: מורן סמואל תתחרה היום על הכרטיס לגמר, סכנת תנינים במסלול בפלורידה

דני פרידמן חותר ישראלי. DETLEV SEYB, באדיבות מרכז דניאל לחתירה, אתר רשמי
אכזבה. דני פרידמן/אתר רשמי, DETLEV SEYB, באדיבות מרכז דניאל לחתירה

החותר הישראלי הבכיר, דני פרידמן (29) התחרה אתמול (שני) בסרסוטה שבפלורידה באליפות העולם בחתירה, וסיים את מסלול 2,000 המטרים בזמן של 07:23.61 דקות. הוא חצה את קו הסיום במקום השלישי במקצה הרפסז', אחרי ריוטה ארקאווה (23) מיפן, ואחרי האלוף הדרום אפריקאי, קייל שונבי (21).

פרידמן: "זו אכזבה גדולה, שאפתי להתברג שוב בין עשרת הטובים בעולם. אבל זה ספורט, יש ניצחונות ויש הפסדים, ומכל הפסד אני לומד, כדי להתקדם ולעלות הלאה. הייתה לי עונה מאתגרת, עם עליות וירידות, וכעת הזמן לנוח. בחודש הבא אחל באימונים לקראת העונה הקרובה, ולקראת מבחני הקריטריון לטוקיו 2020".

מורן סמואל חותרת פראלימפית. DETLEV SEYB, באדיבות מרכז דניאל לחתירה, אתר רשמי
נכנסת לעניינים. מורן סמואל/אתר רשמי, DETLEV SEYB, באדיבות מרכז דניאל לחתירה

מורן סמואל תנסה להגן על התואר אלופת העולם ב-17:00 שעון ישראל תעלה לזירה החותרת מורן סמואל, אלופת העולם והמדליסטית שלנו מריו, ותלחם בחצי הגמר על הכרטיס לגמר הגדול שייערך ביום ראשון הקרוב. סמואל, המתאמנת לסירוגין באגם גבירטה שבאיטליה ובמרכז דניאל לחתירה בתל אביב, נשמעה נרגשת: "אחרי שכבשתי את הפסגה והוכתרתי כאלופת העולם וכמדליסטית פראלימפית, אני עם טעם חזק של עוד. יש רצון לשפר, וכמובן להגן ולכבוש מחדש את מדליית הזהב. מקווה שאעשה זאת בהצלחה. זו התחרות הכי חשובה השנה".

עומס חום כבד שורר באתר התחרויות בפלורידה, שספג תחת סופת ההוריקן אירמה, והוא שורץ כעת תנינים. איגוד החתירה העולמי הודיע: "יש סיורים ופינוי שוטף של התנינים והמסלולים. תנינים אלה אינם מתעניינים בבני אדם..."

מוקדם יותר אתמול (שני) סיכן תנין גדול את אחת החותרות, כשחצה את המסלול במהלך ספרינט רבע הגמר של הנשים, וכמעט שאירעה התנגשות בינו לבין סירתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully