וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'יצאריטו תוקף בעקבות "זיוף של תרומה של רונאלדו לעם המקסיקני"

ב"פוקס ספורט" פרסמו ידיעה שלפיה כוכב ריאל מדריד החליט לתרום מיליון יורו למדינה שנאבקת בגל רעידות אדמה והוא יצר קשר עם החלוץ המקסיקני של ווסטהאם, שצייץ בתגובה: "מדובר בשקר"

one

מקסיקו כידוע מתמודדת בימים אלו עם רעידות אדמה קטלניות, כאשר מפלס ההרוגים הגיע כבר ל-326 ונמשכים המאמצים לחפש ניצולים. אחד האנשים הפעילים ביותר שמנסה לארגן תרומות כדי לעזור למאמצי הסיוע הוא צ'יצאריטו הרננדס, חלוצה המקסיקני של ווסטהאם. הרננדס, ששיתף בעבר פעולה עם כריסטיאנו רונאלדו בריאל מדריד, תקף את הפורטוגלי על כך שזייף לכאורה סיפור שלפיו הוא תורם כסף למדינה כדי לסייע.

כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד. רויטרס
תקופה לא מוצלחת במיוחד. רונאלדו/רויטרס

ההכחשה של צ'יצ'אריטו

הכול החל אחרי הפירסום של "פוקס ספורט" ששם הכתב פרננדו שוורץ טען כי רונאלדו יצר קשר עם צ'יצ'אריטו הרננדס שיסייע לו מה הדרך הכי יעילה לתרום מיליון יורו כדי לעזור לעם המקסיקני. אלא שצ'יצ'אריטו הכחיש בתוקף את הפרסום הזה וצייץ: "זה שקר, רונאלדו לא יצר קשר עמי, אבל אני מקווה שהוא יעזור למדינה שלי בכל מקרה".

אגב, עוד לפני כן כריסטיאנו רונאלדו הביע את מעורבותו בסיפור הזה כשפרסם תמונה שלו עם הקדשת חתימה לסנטיאגו, ילד מקסיקני שמעריץ אותו וצייץ: "בזמנים של צער, אני שולח למשפחתו של סנטיאגו ולכל המשפחות שאיבדו את אהוביהם חיבוק ענק".

צ'יצ'אריטו שיחק עם רונאלדו כזכור בעונת 2014/15 בריאל מדריד שם הוא כבש שבעה שערי ליגה בשבע הופעות בהרכב, אך הוא עזב אחרי עונה אחת לבאייר לברקוזן והקיץ הוא הפך לרכש הגדול והנוצץ של ווסטהאם שפתחה את העונה בצורה מאכזבת מאוד.

רונאלדו במחווה לילד המקסיקני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully