וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ארסנל ניצחה 0:2 את ווסט ברומיץ', צמד לאלכסנדר לקאזט

החלוץ הצרפתי הרשית עם נגיחה מקרוב (20) ופנדל אחרי החלטה מפוקפקת (67) וסידר לתותחנים ניצחון שלישי העונה במשחק בינוני. גארת' בארי הפך לשיאן ההופעות בפרמיירליג עם 633 משחקים

אלכסנדר לקאזט שחקן ארסנל. רויטרס
צמד. לקאזט/רויטרס

המחזור השישי בפרמיירליג ננעל הערב (שני) עם ה-0:2 הביתי של ארסנל מול ווסט ברומיץ'. אלכסנדר לקאזט כבש צמד (20 ו-67). שני שחקנים שציינו אירוע חגיגי במהלך המשחק הם גארת' בארי, שפתח בהרכב של ברומיץ' ורשם את ההופעה ה-633 שלו בפרמיירליג ובכך הפך לשיאן ההופעות בליגה. שחקן נוסף שבוודאי חווה התרגשות רבה במשחק הוא קיירן גיבס, שפגש לראשונה את ארסנל מאז עזב אותה בקיץ אחרי 13 שנה במועדון בו עלה מהנוער לבוגרים.

אז ההתרגשות נותרה אצל האורחת, אבל שלוש הנקודות נותרו אצל ארסנל שאירחה את ווסט ברומיץ' כשמחזה נדיר נראה ביציעים של אצטדיון האמירויות: הרבה קרחות ומושבים ריקים. לקאזט כבש את השער הראשון שלו, כאמור, בדקה ה-20. אלכסיס סאנצ'ס בעט כדור חופשי מ-18 מטר למשקוף, החלוץ הצרפתי היה מהיר מכולם והגיע ראשון אל הכדור החוזר כדי לדחוק אותו פנימה. השער השני שלו הגיע בדקה ה-67 עם פנדל. ארסנל קיבלה כדור עונשין מ-11 מטר אחרי שאלאן ניום ספק הכשיל את ארון ראמזי ברחבה. לקאזט בעט טוב לפינה וקבע 0:2. החלוץ הצרפתי הפך לשחקן הראשון שכובש בכל אחד משלושת משחקי הבית הראשונים שלו בליגה מאז בריאן מרווד ב-1988.

ווסט ברומיץ' קופחה בצורה ברורה במהלך המחצית הראשונה כשהשופט לא שרק לפנדל לזכותה למרות עבירה ברורה של שקודראן מוסטפי ברחבה. ארסנל עם ניצחון שלישי בשישה מחזורים ושני בשלושת המחזורים האחרונים. הקבוצה של ארסן ונגר במקום השביעי עם 10 נקודות. ווסט ברומיץ' עם 8 נקודות משישה משחקים, אבל סופרים כבר ארבעה משחקים ברציפות ללא ניצחון.

גארת' בארי שחקן ווסט ברומיץ'. GettyImages
לא יזכור את הערב ההיסטורי שלו לטובה. בארי/GettyImages
אלכסיס סאנצ'ס שחקן ארסנל. רויטרס
מה אומרים?/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully