וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב שבה לישראל, ספאחיה: "אני רואה שיפור גדול בקבוצה"

25.9.2017 / 23:13

הצהובים נחתו בארץ אחרי ההפסד לאולימפיאקוס בגמר טורניר ההכנה בכרתים, המאמן: "היה טורניר טוב מאוד". ג'קסון: "מרגיש שאנחנו מוכנים לעונה", זוסמן: "שמחתי על כל צ'אנס שקיבלתי"

פייר ג'קסון, מכבי תל אביב. טוויטר מכבי תל אביב,
"המסע עזר לנו מאוד". פייר ג'קסון/טוויטר מכבי תל אביב

מכבי תל אביב שבה הערב (שני) לישראל אחרי ההפסד לאולימפיאקוס בטורניר ההכנה בכרתים, ותשוב להתאמן ביום שלישי לקראת פתיחת העונה. הצהובים הרשימו ביוון עם ניצחון דרמטי, אחרי הארכה, בחצי גמר הטורניר מול קאזאן, אך כאמור נכנעו במשחק הגמר.

"היה לנו טורניר טוב מאוד", אמר המאמן נבן ספאחיה, "זה נכון שהיו לנו עליות וירידות במשחקי ההכנה הראשונים, אבל שיחקנו באינטנסיביות גבוהה, בדיוק כמו שמצפה לנו בעונה עצמה. אני רואה שיפור גדול בקבוצה, גם מבחינה הגנתית וגם מבחינה התקפית. שיחקנו נגד יריבות ברמה שונה ובאינטנסיביות שונה. קאזאן היא קבוצת יורוליג. קבוצה איכותית מאוד והעובדה שהם ישחקו ביורוקאפ לא משנה. שיחקנו נגדם משחק ברמה של יורוליג ועבורנו הכי חשוב שנשחק באותה רמת אינטנסיביות ואגרסיביות עד שהעונה תיפתח".

המאמן הקרואטי התייחס גם לנוריס קול, שעדיין פצוע ולא עומד לרשות הקבוצה: "נוריס הוא אחד השחקנים הכי חשובים בשיטה שלנו", אמר, "אבל מצד שני יש לנו את ג'ון דיברתולומאו וראינו ממנו הרבה דברים טובים".

פייר ג'קסון הוסיף: "המסע הזה עזר לנו מאוד. שיחקנו נגד קבוצות חזקות ותחרותיות. אני מרגיש שמכבי תל אביב מוכנה לעונה החדשה כי עברנו תקופה טובה בטרום העונה. מבחינה אישית, אני רוצה לשחק את המשחק שלי ולתרום לקבוצה. מקווה שאהיה כמה שיותר טוב".

יובל זוסמן סיכם: "שמחתי על כל צ'אנס שקיבלתי מהמאמן. עוד כשהייתי ילד קטן חלמתי על זה ואני עדיין חולם על זה. הקבוצה שלנו מתחברת לאט לאט ויש כימיה. זה לוקח לנו קצת זמן, אבל זה יסתדר ואני מאמין שנגיע מוכנים".

עוד בנושא

מכבי תל אביב: נוריס קול צפוי להחמיץ את הדרבי, ספאחיה: "אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה"
פוטיס קציקאריס: "יש הרבה דברים שצריך לתקן, אבל אני מרוצה"
דיוויד בלאט: "הבקשה של אירווינג לטרייד הייתה מאוד אמיצה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully