וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: הניסיונות לצרף קשר זר לחלק הקדמי יואצו לאחר ההפסד

25.9.2017 / 9:11

בקבוצה נותרו מאוכזבים מההפסד מול מכבי פתח תקוה, אך בעיקר מודאגים לאחר שגם עידן שמש, שחומרת פציעתו תתברר אחרי צילום שיעבור, הצטרף לרשימת הפצועים המתארכת

יוסי ציפקיס

אחרי ההפסד המאכזב אתמול (ראשון), 1:0 מול מכבי פתח תקוה, בבני סכנין יאיצו את הניסיונות לצרף קשר זר בעמדה התקפית. בקבוצה שקלו בימים האחרונים לוותר על חיזוק ולחכות לחודש ינואר, אולם כעת התקבלה החלטה להאיץ את החיפושים אחר שחקן שיחזק את הסגל לאור היכולת ולאור מכת הפציעות שפקדה את הקבוצה.

בסכנין נותרו מאוכזבים אחרי ההפסד, אולם מה שהעסיק את ראשי המועדון יותר מכל היה רשימת הפצועים, שהולכת ומתארכת. בקבוצה חוששים שעידן שמש קרע שריר במפשעה ובימים הקרובים הוא יעבור צילום, שיבהיר סופית את חומרת הפציעה. שמש מצטרף למוחמד כליבאת, עטאא ג'אבר, סארי פלאח ועלא אבו סלאח, הפצועים אף הם. "כל יום מישהו אחר נפצע. בסגל כמו שלנו, שהוא גם ככה לא הכי עמוק, זו בעיה", אמר גורם בסכנין.

בשלב זה מי שיחליף את שמש בהרכב הוא לוקאס גאושו, אולם בסכנין רוצים זר שיוכל לשחק גם כחלוץ שני ובחוד. בקבוצה התאכזבו מההפסד, שכן לתחושתם הם היו עדיפים במשחק: "מה שעשה את סכנין טובה בשנים האחרונות זה שבחלק ההתקפי היינו משוחררים ומגיעים להרבה מצבים", אמר שחקן בסכנין, "העונה נראה שאנחנו שולטים, אבל לא באמת מגיעים למצבים שצריך לכבוש מהם". בקבוצה אף הזכירו את ההחמצה של שמש ממצב קורץ, שהייתה יכולה לשנות את המשחק.

עוד בנושא:

מכבי פתח תקוה ניצחה 0:1 את בני סכנין
מכבי פתח תקוה: שבחים לשבתאי. החלוצים נטשו בזעם את האצטדיון
שרון מימר: "יכולנו לכבוש שערים נוספים", עידן שמש סובל ממתיחה במפשעה

עידן שמש שחקן בני סכנין מול אורי מגבו שחקן מכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
שמש הצטרף לרשימת הפצועים/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully