וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר: "יכולנו לכבוש שערים נוספים", עידן שמש סובל ממתיחה במפשעה

מאמן מכבי פתח תקוה מרוצה אחרי ה-0:1 מול סכנין בבכורה שלו: "אני מקווה להשיג כמה ניצחונות וכך נייצב את המערכת". חלוץ האדומים, שנפצע במהלך המחצית השנייה, עלול להיעדר כמה שבועות

יוסי ציפקיס

מכבי פתח תקוה חזרה הערב (ראשון) לנצח אחרי שלושה הפסדים ברציפות בליגת העל. הכחולים עשו את זה עם 0:1 ביתי מול בני סכנין במסגרת המחזור החמישי כשיובל אבידור כובש את השער היחיד במשחק בדקה ה-57. פרט להפסד, לפליקס נעים יש עוד סיבה אחת לדאגה: עידן שמש נפצע במהלך המחצית השנייה והוא סובל ממתיחה במפשעה. החשש בסכנין הוא כי החלוץ ייעדר למשך כמה שבועות. הוא מצטרף לרשימת פצועים שכוללת גם את סארי פלאח, עטאא ג'אבר ועלא אבו סלאח.

עוד בנושא:
מכבי פתח תקוה ניצחה 0:1 את בני סכנין

מאמן מכבי פתח תקוה שרון מימר, שרשם ניצחון בבכורה, אמר: "התחלנו בניצחון אחד, מה יהיה בעתיד? אנחנו לא יודעים. אני מאחל שנתחיל עם רצף ניצחונות ואז נוכל לשחק טוב יותר ממה ששיחקנו היום. אני שמח שהשחקנים עשו עבודה טובה והשיגו את הניצחון בכוח. אני אף פעם לא מסתכל אחורה על מה שהיה. בעונה שעברה הייתה פה קבוצה טובה, שינו את הקבוצה ולוקח זמן להתחבר. אם השחקנים יתחברו, אני חושב שיש פה קבוצה טובה. המטרות הן קודם כל לחבר ניצחונות כדי להגיע לאזור שייתן שקט לשחקנים ולמערכת ואז נוכל לשחק טוב יותר. אני בא לעבוד ועושה את המקסימום. השחקנים היו קצת חסרי ביטחון, יכולנו לעשות דברים יפים. יכולנו לכבוש עוד שני שערים, אבל היה חסר קצת השקט מול השקט. נעבוד ונגרום גם לזה לקרות".

מאמן סכנין פליקס נעים אמר: "גם בשני המשחקים הראשונים בהם ניצחנו לא היינו טובים. דווקא היום שיחקנו טוב יותר מאשר כשניצחנו את עכו ורעננה. פתח תקוה לא הגיעה כמעט לאף מצב. מתפרצת אחת הם כבשו את ה-0:1 ונגמר המשחק. יש לנו גם בעיית פציעות וגם עידן שמש נפצע עכשיו. אנחנו נמשיך לעבוד קשה והקבוצה תמשיך הלאה. אנחנו מחפשים שחקני חיזוק, לא קל למצוא עכשיו. כל השחקנים שיש בשוק הם או כאלה שלא מתאימים או כאלה שלא התאמנו הרבה זמן. בכל משחק אנחנו צריכים להיות יצירתיים".

שרון מימר מאמן מכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
מימר מרוצה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully