וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים אוחיון: "כולם צריכים לזכור שאנחנו יודעים איך לקחת אליפות"

24.9.2017 / 19:28

בעלי גלבוע/גליל לא חשש להזכיר את ההישג הגדול של קבוצתו מהעבר במהלך מסיבת העיתונאים הרשמית והצהיר: "לא מעניין אותי להישאר בליגה". המאמן אריאל בית הלחמי: "אנחנו גאים מאוד בסגל"

חיים אוחיון הבעלים של הפועל גלבוע/גליל עליון. מגד גוזני
"המטרה היא פלייאוף". אוחיון/מגד גוזני

הפועל גלבוע/גליל קיימה היום (ראשון) מסיבת עיתונאים רשמית לרגל פתיחת עונת 2017/18. הקבוצה מגן נר, שחזרה לליגת העל בעונה שעברה ורשמה עונה די טובה כשכמעט נכנסה לרבע גמר הפלייאוף תקווה להצלחה גדולה יותר. הבסיס הישראלי מאשתקד נשמר כשהקפטן חואקין שוכמן נשאר לצידו של יחזקאל סקוורר וטל קרפלס ואליהם הצטרף המתאזרח ספנסר וייס, הסנטר בן אלטיט והצעיר יותם חנוכי. בגזרת הזרים הצטרפו למועדון הרוקי זאק לידיי, הקלע דיאנג'לו הריסון, הגארד ג'ייקובן בראון והפורוורד טיילר סטון.

"גם אחרי עשור אני עדיין מתרגש לפתוח עונה", אמר הבעלים חיים אוחיון, "כולם צריכים לזכור שאנחנו יודעים איך לקחת אליפות ולא צריך ללמד אותנו איך עושים את זה. לא מעניין אותי להשאר בליגה, המטרה היא פלייאוף עליון ואחרי זה נראה מה יקרה הלאה".

אריאל בית הלחמי הוסיף: "אנחנו גאים מאוד בסגל שבנינו, כל שחקן נבחר בקפידה ותהיה פה קבוצה צעירה, רעבה ולוחמת. אנחנו מועדון מיוחד שמתבסס והלך בדרך של שחקנים צעירים. ארבע שחקנים עלו מהנוער וביניהם השחקן הצעיר ביותר בליגה, שגם הולך לקבל אצלנו דקות לא מבוטלות העונה. זרים שהבאנו נבחרו בדקדוק ואמרתי להם שהקבוצה שלנו היא מקפצה גדולה להמשך. אנחנו מאוד גאים ששחקן שעבר פה בעונה שעברה המשיך ל-NBA. גם הסגל הישראלי שלנו וגאווה גדולה. יש לנו את חואקין שוכמן שהוא הקפטן הצעיר בליגה; טל קרפלס שחוזר אחרי פציעה לא פשוטה והבאנו גם את בן אלטיט, שאני בטוח שיעשה את קפיצת המדרגה העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully