וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באייר לברקוזן הביסה 0:3 את המבורג

המארחים לא התקשו מול הקבוצה המאכזבת של המבורג שנחלה הפסד רביעי רצוף. קווין פולנד כבש צמד, לוקאס אלאריו כבש ובישל בבכורה בהרכב. במשחק נוסף: האנובר וקלן נפרדו ב-0:0 מאכזב

אדמיר מחמדי באייר לברקוזן. AP
ניצחון קליל. אדמיר מחמדי הערב/AP

המחזור השישי בבונדסליגה ננעל היום (ראשון) עם שני משחקים. בראשון הצליחה פ.צ. קלן סוף סוף להשיג את הנקודה הראשונה שלה העונה עם 0:0 בחוץ מול האנובר, בהמשך באייר לברקוזן הביסה 0:3 את המבורג, שנחלה הפסד רביעי רצוף.

באייר לברקוזן - המבורג 0:3

אחרי שבקושי נשארה בליגה בעונה שעברה, המבורג שוב מתרסקת ונחלה הערב הפסד רביעי רצוף מול לברקוזן, שמצידה השיגה ניצחון שני בלבד העונה. קווין פולנד פרץ את הסכר עם השער הראשון בדקה ה-20 כשלוקאס אלאריו, חלוץ הרכש שהגיע בכסף גדול מריבר פלייט כבש בבכורה שלו בהרכב את השני בדקה ה-23 ושבע דקות לסיום בישל גם לקווין פולנד שהשלים צמד והבטיח ניצחון לקבוצתו שחלפה על פני המבורג בטבלה.

האנובר - פ.צ. קלן 0:0

הקבוצה של פטר שטוגר, שהצליחה מאוד בעונה שעברה ופתחה את העונה הנוכחית בצורה רעה מאוד עם 0 נקודות ויחס שערים 13:1 בחמישה משחקים, סוף סוף השיגה נקודה ועוד עשתה את זה מול הפתעת העונה עד כה. האנובר, שרשמה עד המשחק הזה שלושה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו, סיימה שוב בתיקו נטול שערים, אבל גם כך היא במצב טוב בהרבה ממה שצפו שהיא תהיה. הקבוצה של אנדרה ברייטנרייטר במקום הרביעי עם 12 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully