וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי ניצחה 0:2 את טולוז

הקבוצה מהדרום השיגה שלוש נקודות בזכות שערים של תובן (31) ואוקמפוס (62). סנט אטיין חזרה פעמיים מפיגור ב-2:2 מול ראן ושמטה שתי נקודות שהיו יכולות להצמיד אותה למקום השלישי

המחזור השביעי בליגה הצרפתית נמשך היום (ראשון) עם שלושה משחקים. סנט אטיין וראן נפרדו ב-2:2 במשחק שהוציא את היום לדרך, שטרסבורג העולה החדשה הפסידה 2:1 בביתה לנאנט ומארסיי השיגה ניצחון 0:2 על טולוז.

אוסקר גרסיה מאמן רד בול זלצבורג. רויטרס
תיקו ביתי. אוסקר גרסיה/רויטרס

סנט אטיין - ראן 2:2

הקבוצה של אוסקר גרסיה פתחה די טוב את העונה, אך נבלמה היום בביתה מול ראן המאכזבת שעלתה ליתרון ראשון משער של בנג'מין בוריגאוד בדקה ה-41, אך גבריאל סילבה השווה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. ווהאיב חאזרי החלוץ המרוקני של האורחים החזיר את היתרון לראן בפנדל (53), אבל ג'ונתן במבה קבע את תוצאת הסיום בפנדל משלו. גבריאל כובש השער הראשון של המארחים הורחק בתוספת הזמן.

שטרסבורג - נאנט 2:1

קלאודיו ראניירי פתח רע מאוד את העונה שלו כמאמן נאנט, אבל הערב הצהובים השיגו ניצחון שלישי רצוף וטיפסו למקום החמישי. פתיחת המשחק הייתה שייכת לעולה החדשה שעלתה ליתרון מפתיע מנגיחה של דה קוסטה (10). אולם, התגובה של האורחים היתה מהירה מאוד כשבדקה ה-13 אדריאן תומאסון הפציץ מתוך הרחבה את השוויון ובדקה ה-24 לאו דוביס השלים מהפך עם שער אדיר בבעיטה לחיבורים מ-25 מטרים.

לוקאס אוקמפוס, מארסיי. AP
מארסיי עם ניצחון שני רצוף. אוקמפוס חוגג/AP

מארסיי - טולוז 0:2

הקבוצה מהדרום השיגה ניצחון שני רצוף על טולוז המתקשה לברוח מהתחתית. פלוריאן תובן העלה את החבורה של רודי גרסיה ליתרון בדקה ה-32 אחרי טעות קשה בהגנה. לוקאס אוקמפוס הארגנטיני הוסיף את השני בדקה ה-61. טולוז שבעטה למסגרת רק פעם אחת במהלך המשחק התקשתה להגיע למצבי הבקעה. מארסיי, לעומת זאת, בעטה למסגרת שש פעמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully