וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר כרתים: מכבי תל אביב הפסידה לאולימפיאקוס 90:82 במשחק הגמר

הצהובים נראו טוב בהתקפה במחצית הראשונה, אך היוונים רצו 0:15 ברבע השלישי ופתחו פער דו ספרתי אותו מכבי תל אביב לא הצליחה לסגור. ג'קסון הוביל את קלעי מכבי עם 20 נק'. רול הוסיף 10

הוליס תומפסון, כרם משעור, מכבי תל אביב, אולימפיאקוס,. הטוויטר של אולימפיאקוס,
משעור ופרחוסקי מנסים לעצור את הוליס תומפסון/הטוויטר של אולימפיאקוס

רגע לפני שעונת הכדורסל יוצאת רשמית לדרך, מכבי תל אביב הפסידה הערב (ראשון) 90:82 בגמר טורניר כרתים לאולימפיאקוס. הצהובים הובילו בהפרשים קטנים בשני הרבעים הראשונים של המפגש מול סגנית אלופת אירופה, אבל איבדו את הראש ברבע השלישי, נקלעו לפיגור דו ספרתי וגם ניסיון הקאמבק בעשר הדקות האחרונות לא צלח.

במחצית הצהובים הובילו 45:49, אבל ברבע השלישי אולימפיאקוס רצה 0:15 ופתחה פער דו ספרתי. מכבי התקרבה וכבר הורידה לחמש (74:79) ברבע האחרון אבל לא הצליחה להשלים את הקאמבק. המאמן נבן ספאחיה ניסה הרכבים רבים במהלך המשחק אולם כבר כעת ניתן להבחין בדומיננטיות של פייר ג'קסון. כשהגארד על המגרש הוא המנהיג וכשהוא נמצאת על הספסל מכבי תל אביב מתקשה לקבל את ההחלטות הנכונות על הפרקט.

seperator
נבן ספאחיה, מכבי תל אביב כדורסל,. צילום: הטוויטר של מכבי תל אביב,
מתכוננים לפתיחת העונה. ספאחיה מתדרך את שחקניו/צילום: הטוויטר של מכבי תל אביב

מהלך המשחק

מכבי תל אביב פתחה עם פייר ג'קסון, מייקל רול, כרם משעור, ג'ונה בולדן וארטיום פרחוסקי. שלשה של מייקל רול קבעה 6:11 לזכות הצהובים. היוונים הגיבו בריצה 0:9 ועלו ליתרון של 11:15. בשלב זה תחרות הקליעות נמשכה והשלשה השנייה של יובל זוסמן במשחק קבעה שוויון 20:20 בדרך לתוצאת רבע של 22:23 לזכות היוונים.

בפתיחת הרבע השני שלשות של משעור וג'קסון החזירו את היתרון למכבי תל אביב 27:28. המשחק המשיך להיות צמוד וסל קל של פרחוסקי קבע 33:34 צהוב. לקראת סיום הרבע הצהובים הצליחו להגדיל את הפער ל-44:49 כשקים טילי שמר את אולימפיאקוס בתמונה.

פייר ג'קסון, מכבי תל אביב. טוויטר מכבי תל אביב,
מסתמן כמנהיג. ג'קסון/טוויטר מכבי תל אביב

מכבי המשיכה להוביל גם בפתיחת הרבע השלישי כשאסיסט של פייר ג'קסון לאלכס טיוס הסתיים בדאנק ויתרון צהוב 48:53. אבל מיד לאחר מכן ג'קסון ספג את העבירה השלישית שלו וירד לספסל. בשלב הזה אולימפיאקוס פתחה מבערים, טסה לריצה של 0:15 בדרך ליתרון 53:63. שתי נקודות מהקו של פייר ג'קסון ששב לפרקט קבעו את תוצאת הרבע 60:68 לאולימפיאקוס.

בפתיחת הרבע האחרון מכבי החלה בניסיון קאמבק וסל של ג'ייק כהן צימק ל-64:68 לזכות היוונים. אבל אולימפיאקוס לא ויתרה ושלשה של שטרלניקס הלטבי קבעה 64:73. מכבי לא ויתרה וצימקה ל-74:79 שלוש דקות לסיום. אבל בשלב הזה בולדן החטיא פעימיים מהקו ומהצד השני מילוטינוב קלע שתיים כדי להעלות את היוונים ל-74:81. סל נוסף של שטרלניקס קבע 80:88 לאולימפיאקוס חצי דקה לסיום והבטיח את הניצחון היווני. 82:90 לאולימפיאקוס בסיום.

קלעו למכבי תל אביב: פייר ג'קסון 20 נק', מייקל רול 10, דשון תומאס, כרם משעור, דיאנדרה קיין וג'ייק כהן 7 כ"א. ג'ון דיברתולומיאו ויובל זוסמן 6 כ"א, ג'ונה בולדן וארטיום פרחובסקי 4 כ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully