וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרה של ערן זהבי: שכר של 15 מיליון דולר בעונה הבאה

24.9.2017 / 17:02

החלוץ שמתקרב למלכות השערים בסין מעוניין לחתום על חוזה חדש לשלוש שנים בקבוצה שתגדיל את שכרו. שנחאי שנואה הביעה בו עניין. זהבי צפוי להגיע למשחק בין מכבי תל אביב למכבי חיפה

צילום מסך

בפעם הראשונה מאז פרשת סרט הקפטן בנבחרת ישראל, צפוי ערן זהבי להגיע למגרש בישראל. הקפטן לשעבר נחת לפנות בוקר בארץ והוא אמור להגיע הערב (ראשון) למשחק בין מכבי תל אביב למכבי חיפה באיצטדיון בנתניה.

זהבי קיבל חיזוקים מחלק גדול מאוהדי מכבי תל אביב שהקדישו לו גם שיר באחד המשחקים אחרי שהחליט לפרוש מהנבחרת והוא כבר ביקש לשריין לעצמו כרטיסים למשחק הערב. אגב, זהבי התנער מיד אחרי המשחק באצטדיון העירוני בחיפה מהקביעה כי מי שקיללו אותו היו אוהדי מכבי חיפה, אבל עבור אוהדי מכבי תל אביב זו הכתובת הברורה והסיבה שזהבי יצא מכליו באותו משחק. מטרת ההגעה של זהבי לארץ היא השתתפות באירוע גדול שייערך מחר ב"צומת ספרים" בקניון עזריאלי בחולון, להשקת ספרו 'זהבי: סיפורו של ווינר', אותו חיבר העיתונאי אורן יוסיפוביץ מוואלה! ספורט. כמו כן נחת זהבי בארץ כדי לקדם עניין עסקי נוסף הקשור אליו.

עוד בנושא
גוואנגז'ו R&F הפסידה לשנגחאי שנואה 3:1, ערן זהבי לא כבש
הכדורגלן הישראלי הכי טוב בעשור הנוכחי: פרויקט שחקני העשור
מאמן גוואנגז'ו: "כשהבאנו את זהבי אף אחד לא הכיר אותו, היום הוא קילר מדהים"

ערן זהבי בנתב"ג. קובי אליהו
נחת בארץ לראשונה מאז פרשת הסרט. זהבי/קובי אליהו

בכל הקשור לעתידו בסין, סיפרו היום מקורבים לזהבי כי הוא הציב לעצמו מטרה להשתכר בעונה הקרובה שתיפתח בחודש ינואר סכום של 15 מיליון דולר. לזהבי יש חוזה לעונה הבאה בגוואנגז'ו בגובה של 8 מיליון דולר לא כולל בונוסים, אך הוא מאמין שהיותו מלך השערים בליגה הסינית, תקנה לו קפיצה משמעותית של כמעט פי שניים בשכר. למעשה זהבי מעוניין לחתום בתקופה הקרובה על חוזה חדש לשלוש עונות שיקנה לו בסך הכל כ-45 מיליון דולר נטו.

מי שעוזרת לו כעת מאוד היא שנחאי שנואה שהחליטה שהיא רוצה לצרף אותו. אתמול שיחק זהבי מול הקבוצה שרוצה בו ולא הבריק, אבל ראשיה מעוניינים בו ומוכנים לרכוש אותו מגוואנגז'ו תמורת 25 מיליון דולר שבתוספת מסים יהיו 50 מיליון דולר. לזהבי אין שום בעיה להישאר בגוואנגז'ו כי שנחאי שנואה לא אמורה להוות עבורו קידום מקצועי אבל לא ברור אם בגוואנגז'ו יהיו מוכנים להכפיל את שכרו, מה שיכול להיות מאוד ריאלי דווקא בשנחאי שנואה.

  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully