וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף: ואן ניסטלרוי עזב את יונייטד בעקבות עימות עם רונאלדו

חבר קרוב של אלכס פרגוסון חשף כי החלוץ התבדח על חשבון אביו המנוח של הפורטוגלי, וכי המאמן "לא ידע מה לעשות" לפני שמכר אותו לריאל מדריד. וגם: למה פרגוסון ויתר על החתמת ריברי?

שחקן מנצ'סטר יונייטד רוד ואן ניסטלרוי, אלכס פרגוסון. GettyImages
שלח אותו הביתה. פרגוסון ורוד ואן ניסטלרוי/GettyImages

אין ויכוח על כך שתקופתו של אלכס פרגוסון על הקווים של מנצ'סטר יונייטד הייתה המוצלחת בתולדות המועדון, וגם היום, ארבע שנים לאחר שפרש - השדים האדומים עוד מנסים לחזור לפסגת הכדורגל האירופי והעולמי ולשחזר מעט מההצלחות תחת המאמן הסקוטי האגדי. במהלך סוף השבוע התפרסמו באנגליה מספר סיפורים מהיומנים של אלסטייר קמפבל, שר התקשורת לשעבר בממשלתו של טוני בלייר, שהוא חבר קרוב של פרגוסון. בין השאר, נחשף עימות שהתרחש בין רוד ואן ניסטלרוי לכריסטיאנו רונאלדו.

ואן ניסטלרוי אהוב מאוד בקרב אוהדי יונייטד. הוא כבש 150 שערים בחמש עונות במדי השדים האדומים, אך כעת מסתבר שלא הכל היה ורוד בין ההולנדי לחבריו בקבוצה. על פי קמפבל, הוא נפגש עם פרגוסון ביוני 2006, ומצא את המאמן בלבטים קשים לגבי החלוץ.

"הוא לא היה בטוח מה לעשות עם ואן ניסטלרוי, שהיה מאוד מרוכז בעצמו", כתב קמפבל, "הקש האחרון היה כאשר הוא אמר לרונאלדו שקרלוס קיירוש (עוזר המאמן) הוא אביו החדש, זמן קצר לאחר שאבא של הפורטוגלי נפטר. קרלוס ביקש ממנו לכבד, אך ואן ניסטלרוי אמר שהוא לא מכבד אף אחד בקבוצה. מאוחר יותר, הוא התנצל בפני רונאלדו, אך ההתנצלות לא התקבלה. כשאלכס שמע על זה, הוא שלח את ואן ניסטלרוי הביתה. הוא לא ידע מה לעשות". בסופו של דבר, ואן ניסטלרוי נמכר באותו קיץ לריאל מדריד.

וממי שעזב, למי שכמעט הגיע ליונייטד. קמפבל סיפר כי בפברואר 2006 הוא ופרגוסון צפו בפרנק ריברי משחק, עדיין במדי מארסיי, מול בולטון בליגה האירופית, וכי המאמן החליט תוך מחצית אחת שהוא לא מעוניין להחתים את הצרפתי. "אלכס צפה בריברי, אבל החליט במחצית שהוא לא מספיק טוב ליונייטד", כתב ביומנו.

ריברי הוכתר לשחקן העונה בצרפת באותה עונה, ושנה לאחר מכן עבר לבאיירן מינכן. אגב, שבוע לאחר המשחק בו צפה פרגוסון (0:0), ניצחה מארסיי 1:2 בגומלין משערים של ריברי ו... עצמי של טל בן חיים (שסגר 180 דקות במפגש הכפול).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully