וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטראטוס פרפרוגלו נחת: "היה לי קיץ ארוך, אני צריך להשלים פערים"

הסמול פורוורד הוותיק יצטרף לאימוני הפועל ירושלים אחרי פגרה ארוכה שברובה היה פצוע. למרות זאת, הוא מציב יעדים גבוהים: "רוצה לשחזר את הזכייה באליפות ולעשות משהו מיוחד באירופה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל ירושלים כבר החלה את האימונים לקראת העונה הקרובה, והבוקר (ראשון) הצטרף לשורותיה פרצוף חדש - סטראטוס פרפרוגלו. הסמול פורוורד היווני (2.03, 33) נחת היום בישראל כדי להצטרף לאדומים ובעיקר כדי לחפות על היעדרותו של טרנס קינזי, שעדיין מתאושש מפציעה ולא מתאמן.

"דיברתי עם המאמן והוא אמר לי דברים טובים על הקבוצה ועל המטרות שלה", אמר פרפרוגלו לאחר הנחיתה. "אני מאוד מתרגש להיות חלק מזה, אני יודע שהקבוצה הצליחה מאוד בשנים האחרונות ומקווה שנשחזר את זה. אני מקווה שאוכל לתרום לקבוצה, אני צריך להדביק את הפער כי לא הייתי חלק מההכנה".

על מצבו הפיזי: "זה היה קיץ ארוך עבורי, זו הפעם הראשונה שהייתי בחוץ כל כך הרבה זמן וחתמתי בקבוצה כל כך מאוחר, אבל אני מוכן וכבר לא יכול לחכות להתחיל. אנחנו רוצים להתחרות על האליפות בישראל ולהשיג משהו מיוחד באירופה".

פרפרוגלו הוותיק נחשב לשחקן עתיר ניסיון בכדורסל האירופי. הוא זכה שלוש פעמים ביורוליג - פעמיים עם פנאתינייקוס במדיה שיחק חמש שנים ופעם נוספת עם אולימפיאקוס, בה העביר שנתיים - ובמהלך השנים זכה גם בארבע אליפויות יוון ושלושה גביעים. מאז 2014 הוא לא משחק ביוון, והעביר את זמנו באנדולו אפס וברצלונה. בעונה החולפת סבל מפציעות והציג יכולת חלשה יחסית.

שחקן הפועל ירושלים סטראטוס פרפרוגלו. יוסי ציפקיס
ברוך הבא. פרפרוגלו/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully