וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד השופטים יגיש תביעת דיבה נגד אייל צור: "אמירותיו מקוממות"

24.9.2017 / 7:19

שופט העבר ששימש חבר בוועדה המקצועית של האיגוד רמז על שחיתות לכאורה בהחלטות שהתקבלו בעבר. השבוע תוגש נגדו תביעה: "אי אפשר להטיל רפש כל הזמן מבלי להוכיח שום דבר"

השופט יצחק בן יצחק, אייל צור, הגרלת גביע המדינה. קובי אליהו
טענות קשות. צור, מימין/קובי אליהו

באיגוד השופטים שוקדים כבר מספר ימים על הכנת תביעת לשון הרע נגד שופט העבר אייל צור. גורם באיגוד אישר אמש כי השבוע יועבר כל החומר אל עורך הדין עמית פינס, אשר אמור להיכנס לתפקיד היועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל עוד השבוע, והוא זה שאמור יהיה להגיש את התביעה שתכלול דרישה לתשלום פיצוי כספי בגין הוצאת דיבה ולשון הרע.

גורמים באיגוד השופטים סיפרו בסוף השבוע כי התביעה עליה עובדים כבר זמן מה, תתייחס להתבטאויות של צור נגד האיגוד וגורמים בכירים בו ובהן רמיזות ברורות לשחיתות לכאורה. צור שימש חבר בוועדה המקצועית של איגוד השופטים ולאחרונה היו לו לא מעט טענות כלפי אירועים שהתרחשו באיגוד וביניהם ההחלטה להוריד את השופט אורן סימיניאן לרמת שיפוט של הליגה הלאומית. צור טען לכאורה למעשים לא כשרים הקשורים להחלטה להוריד את השופט מליגת העל, דבר שאגב הופרך לפני כניסת החג על ידי נשיאות בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל.

גורם באיגוד השופטים אמר אמש: "אי אפשר לזרוק כל יום רפש ובוץ כלפי האיגוד ולא להוכיח זאת. בוא נראה אם צור יכול להוכיח 'אמת דיברתי'. ניתן לו להתמודד עם הדברים כי ההתבטאויות היו מקוממות". לטענת גורמים באיגוד, שופט העבר צור שחדל מלשמש כחבר בוועדה המקצועית פועל ממניעים אישיים מול גורמים באיגוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully