וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר צוברי פספס את הארד בנקודה בלבד: "מסיים את העונה עם חיוך"

23.9.2017 / 9:53

הגולש הישראלי סיים במקום החמישי בשיוט המדליות, וחתם את אליפות העולם עם 69 נקודות, נקודה בלבד יותר מגאו שקטף את הארד: "קצת מאכזב להיות כל כך קרוב, הייתה לי הזדמנות טובה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל כך קרוב. שחר צוברי/מערכת וואלה!, צילום מסך

שחר צוברי היה מאוד קרוב לזכות היום (שבת) במדליית ארד באליפות העולם בגלישה שנערכה ביפן, אך סיים את התחרות במקום הרביעי ועם תחושת החמצה גדולה, כאשר הוא רחוק נקודה אחת בלבד מהפודיום. הגולש הישראלי בדגם RSX סיים את שיוט המדליות במקום החמישי וצבר 10 נקודות שליליות (בשיוט המדליות, הנקודות מוכפלות), בדרך ל-69 נקודות באליפות. מנגפאן גאו הסיני, שהחל את השיוט במקום השלישי, סיים אותו שמיני (16 נקודות) וסגר את האליפות עם 68 נקודות ועם ארד. התחרות התקיימה באותו אתר בו יתקיימו התחרויות גם באולימפיאדה הקרובה.

צוברי, שקיווה להשיג מדליה שנייה בקריירה באליפויות עולם, אחרי שקטף את הארד ב-2008, לא עלה על הפודיום בתחרות גדולה מאז שזכה בכסף באליפות אירופה ב-2013. "היום בשיוט המדליות הייתה רוח חזק והייתה לי הזדמנות טובה להיכנס לשלישייה", אמר בסיום, "סיימתי את השיוט במקום החמישי והסיני סיים במקום השמיני. היה חסר עוד מקום אחד בכדי להפוך את התוצאה. קצת מאכזב להיות כל כך קרוב, אבל בסופו של יום עשיתי תחרות טובה ובהתחשב בשנה שהייתה, אין ספק שאני מסיים את העונה עם חיוך".

  • עוד באותו נושא:
  • שחר צוברי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully