וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו, מסי וניימאר הם שלושת המועמדים ל"כדורגלן השנה בעולם"

פיפ"א פרסמה את הרשימה המצומצמת, הפורטוגלי פייבוריט אחרי עונה חלומית עם ריאל מדריד. זידאן, אלגרי וקונטה מועמדים בקטגוריית המאמנים. צפו בחלק מהמועמדים ל"שער השנה בעולם"

רויטרס

בווידאו: אוסקרין מאסולוקה עם אחד מהמועמדים לשערי השנה בעולם

פיפ"א פרסמה היום (שישי) את רשימת שלושת המועמדים לתואר "כדורגלן השנה בעולם" לעונת 2016/17: ליאונל מסי, כריסטיאנו רונאלדו וניימאר. זו שוב אמורה להיות מלחמה ראש בראש בין הארגנטינאי של ברצלונה לפורטוגלי של ריאל מדריד. רונאלדו זכה בשנה שעברה והוא מועמד בכיר לעשות זאת שוב השנה, אחרי עונה בה הצעיד את הבלאנקוס לזכיות בליגת האלופות ובאליפות ספרד.

המועמדים לזכייה בתואר "מאמן השנה בעולם" הם זינדין זידאן (ריאל מדריד), מסימיליאנו אלגרי (יובנטוס) ואנטוניו קונטה (צ'לסי). שלושתם זכו בתארי אליפות בליגות שלהם, אבל רק זידאן גם הניף את גביע ליגת האלופות.

כמו כן פורסמו המועמדים לתואר "שוער השנה בעולם": ג'אנלואיג'י בופון (יובנטוס ואיטליה), קיילור נבאס (ריאל מדריד וקוסטה ריקה), מנואל נוייר (באיירן מינכן וגרמניה).

קווין פרינס בואטנג

פיפ"א פרסמה היום גם את רשימת 10 השערים המועמדים לפרס על שם פרנץ פושקאש, כלומר המועמדים לתואר "שער השנה בעולם" לעונת 2016/17.

הפאנל שבחר את המועמדים כלל כמה כובשי שערים מדופלמים דוגמת אלן שירר, הנריק לארסון, פרדראג מיאטוביץ' ואבי וומבאך. ב-9 באוקטובר פיפ"א תפרסם רשימה מצומצמת של שלושה מועמדים והזוכה המאושר ייבחר בטקס פרסי השנה של הארגון, ב-23 באוקטובר.

המועמדים:

- קווין פרינס בואטנג (לאס פלמאס)
- אלחנדרו קמארגו (אוניברסידד קונספסיון)
- דיאנה קאסטיינוס (ונצואלה עד גיל 17, נשים)
- מוסא דמבלה (סלטיק)
- אוליבייה ז'ירו (ארסנל)
- אבילס הורטאדו (טיחואנה)
- אוסקרין מאסולוקה (בארוקה)
- ג'ורדי אמבולה (נוער ברצלונה)
- מריו מנדז'וקיץ' (יובנטוס)
- נמניה מאטיץ' (צ'לסי)

ג'ורדי מאבולה

אבילס הורטאדו

אלחנדרו קמארגו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully