וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: בורוסיה דורטמונד הביסה 1:6 את בורוסיה מנשנגלדבאך ועלתה לפסגה

שלושער של פייר אמריק אובמיאנג (8 שערי ליגה כבר), צמד של מקסי פיליפ ושער של יוליאן וייגל סידרו לשוורצגלבן ניצחון והגדלת הפער בפסגה לשתי נקודות. הופנהיים שנייה אחרי 0:2 מול שאלקה

שחקן באיירן מינכן, פרנק ריברי. רויטרס
ריברי ובאיירן לא מאמינים/רויטרס

אחרי שלראשונה העונה, באמצע השבוע נערך מחזור משחקים מלא, אתמול (שישי) יצא לדרך המחזור השישי בליגה הגרמנית עם 2:2 בין באיירן מינכן לוולפסבורג. בשבת, הופנהיים המפתיעה ניצחה 0:2 את שאלקה, בעוד ר.ב. לייפציג גברה 1:2 על פרנקפורט. בורוסיה דורטמונד המשיכה להפציץ ועשתה את זה הפעם עם 1:6 ענק מול בורוסיה מנשנגלדבאך בדרך אל הפסגה.

שחקן באיירן מינכן, רוברט לבנדובסקי. רויטרס
לבנדובסקי/רויטרס

באיירן מינכן - וולפסבורג 2:2

בדיוק לפני שנתיים, ב-22 בספטמבר 2015, רוברט לבנדובסקי כבש חמישייה בתוך תשע דקות ובאיירן מינכן הביסה את וולפסבורג 1:5. הפעם הפולני הסתפק בשער אחד ואלופת גרמניה איבדה נקודות קריטיות בבית. לבנדובסקי הבקיע בפנדל בדקה ה-33, לפני שאריאן רובן הכפיל בדקה ה-42 עם עזרה מרגל של שחקן הגנה. באיירן נראתה בדרך הבטוחה לשלוש נקודות, אבל שינוי הכיוון כבר ארב מעבר לפינה. מקסימיליאן ארנולד צימק בבעיטה חופשית שהשוער סוון אולרייך היה חייב לעצור (56) ודניאל דידאבי קבע שוויון מאוחר עם נגיחה מדויקת בדקה ה-83.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מקסימיליאן פיליפ שחקן בורוסיה דורטמונד עם פייר אמריק אובמיאנג. GettyImages
פיליפ ואובמיאנג חוגגים/GettyImages

דורטמונד - בורוסיה מנשנגלדבאך 1:6

16 נקודות מתוך 18, יחס שערים 1:19 ומקום ראשון. זה המאזן של בורוסיה דורטמונד נכון לעכשיו ואחרי קונצרט ענק מול בורוסיה מנשנגלדבאך, שספגה במשחק אחד שער אחד יותר מאשר ספגה בחמשת המשחקים שלפני כן. פייר אמריק אובמיאנג הפציץ שלושער והגיע ל-11 שערים בתשעה משחקים תחרותיים ב-2017/18. החלוץ מגאבון כבר עם שמונה שערים בשישה משחקי ליגה. מקסימיליאן פיליפ כבש צמד שני בשבוע ובישל אחד נוסף. יוליאן וייגל כבש את שער הבכורה שלו בליגה ודורטמונד פתחה פער של שתי נקודות מהמקום השני ושלוש מבאיירן מינכן השלישית.

בדקה ה-28 כבשה בורוסיה דורטמונד. פייר אמריק אובמיאנג העביר כדור רוחב מוצלח, מקסימיליאן פיליפ שלח רגל ארוכה והמשיך פנימה את ה-0:1. דורטמונד כבשה את השני בדקה ה-38, אחרי שג'רמי טוליאן העביר כדור רוחב משמאל ופיליפ הלוהט המשיך בנגיעה לחיבורים מ-12 מטר, 0:2. פיליפ המצוין גם הוסיף בישול עוד במחצית הראשונה כשקיבל כדור עומק מסוקרטיס והעביר רוחב בתזמון מצוין לפייר אמריק אובמיאנג, שהמשיך פנימה את ה-0:3. בדקה ה-49 כבשה דורטמונד את הרביעי. מריו גצה הגביה כדור חופשי מימין, אובמיאנג נגח לקורה והגיע ראשון אל הכדור החוזר, 0:4. אובמיאנג השלים שלושער בדקה ה-62 וקבע 0:5. מחמוד דאהוד הכניס כדור עומק טוב אל הגאבוני, שבעט פנימה. לארס שטינדל צימק בדקה ה-66, אבל אז הגיע השער הגדול של המשחק כשיוליאן וייגל ניער את כריסטוף קראמר (אולי גם קצת עם עבירה) ובעט מ-20 מטר לחיבורים.

פייר אמריק אובמיאנג שחקן בורוסיה דורטמונד. GettyImages
ממשיך להפציץ. פייר אמריק אובמיאנג/GettyImages

ר.ב. לייפציג - פרנקפורט 1:2

סגנית האלופה קרטעה בתחילת העונה, אך השיגה שלוש נקודות לפני הביקור אצל בשיקטאש באמצע השבוע. ז'אן קווין אוגוסטין כבש את הראשון בריבאונד מקרוב (28) וטימו ורנר הפציץ מתוך הרחבה (67) את החמישי שלו העונה בליגה. אנטה רביץ' רק צימק (77). טאלב טואטחה ישב על ספסל המפסידים.

הופנהיים - שאלקה 0:2

החבורה המפתיעה של יאן נגלסמן לא עוצרת ועקפה את באיירן מינכן בזכות משער של דניס גייגר בן ה-19 כבר בדקה ה-13 עם בעיטה שטוחה מכ-20 מטרים את שערו הראשון בבונדסליגה ולוקאס רופ הבטיח את הניצחון בדקה ה-94.

משחקים נוספים:

ורדר ברמן - פרייבורג 0:0

מיינץ - הרטה ברלין 0:1
למיינץ: פבלו דה בלאסיס (54 בפנדל)

שטוטגרט - אוגסבורג 0:0

דניס גייגר שחקן הופנהיים. רויטרס
גייגר חגג שער בכורה, הופנהיים נהנית מכל רגע/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully