וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ליאור רפאלוב שוקל לעזוב את ברוז' ולחזור לישראל בינואר

קשר נבחרת ישראל שכמעט חתם בקיץ במכבי תל אביב, עשוי לחזור לליגת העל אחרי שש וחצי עונות בבלגיה. רפאלוב התייחס לעתידו ואמר: "המועדון לא נתן לי לעזוב בקיץ, אבל הכדורגל מאוד דינמי"

ליאור רפאלוב שחקן קלאב ברוז'. GettyImages
המלפפון הלוהט של ינואר? ליאור רפאלוב/GettyImages

ליאור רפאלוב כמעט עבר למכבי תל אביב בקיץ כמחליפו של טל בן חיים, אך העסקה לא יצאה לפועל בסופו של דבר. אולם, ייתכן מאוד שרפאלוב ימצא את עצמו במכבי תל אביב או במועדון אחר בישראל כבר בינואר הקרוב. בבלגיה מדווחים היום כי הקשר שאיבד את מקומו בהרכב של קלאב ברוז' שוקל את עתידו ועשוי לחזור לישראל בחלון ההעברות הבא בחורף.

רפאלוב עצמו התייחס לאפשרות שיעזוב בקיץ ואמר: "אני לא כול להגיד שום דבר כרגע על עתידי. המועדון לא נתן לי לעזוב בימים האחרונים של חלון ההעברות משום שהיה להם קשה להביא שחקן אחר במקומי אז. אבל הכדורגל הוא מאוד דינמי, בתוך כמה חודשים הרבה דברים יכולים להשתנות. בשיטה הנוכחית אנחנו משחקים בלי עושה משחק ובלי שחקני כנף, זה המצב ואני צריך לקבל את זה".

קלאב ברוז' פתחה לא רעה את העונה ונושמת אוויר פסגות אחרי שבעה מחזורים, אך רפאלוב פתח רק בשלושה משחקי ליגה כשבכולם הוא הוחלף ועלה עוד ארבע פעמים מהספסל כשהוא עדיין מחפש שער בכורה העונה. אגב, גם בעונה שעברה רפאלוב הוחלף ב-13 מתוך 14 משחקי הליגה שבהם הוא פתח במדי ברוז' וחזרה קרובה לישראל בהחלט נראית כריאלית כרגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully