וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה: לסטר ניצחה 0:2 את ליברפול והדיחה אותה

הקבוצה של יורגן קלופ עם משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון. שינג'י אוקזאקי כבש (65) ובישל לאיסלם סלימאני (78), דני אינגס חזר אצל האדומים אחרי קרוב לשנה. ווסטהאם טיילה

שחקני לסטר חוגגים מול ליברפול. רויטרס
שחקני לסטר חוגגים/רויטרס

הסיבוב השני בגביע הליגה האנגלי נפתח הערב (שלישי) עם 11 משחקים. שיאנית הזכיות במפעל ליברפול סיימה את דרכה במפעל אחרי הפסד 2:0 ללסטר. טוטנהאם ניצחה 0:1 את בארנסלי, ווסטהאם גם עלתה לסיבוב השלישי אחרי 0:3 מול בולטון. סטוק סיטי הודחה אחרי 2:0 מול בריסטול סיטי. סוונסי הצליחה לעלות לשלב הבא עם 0:2 בחוץ מול רדינג.

לסטר עלתה אחרי 0:2 מרשים מול ליברפול, שרשמה משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון. למעשה, מאז ה-0:4 המרשים מול ארסנל לא הצליחה הקבוצה של יורגן קלופ לנצח כשהיא מובסת 5:0 על ידי מנצ'סטר סיטי, מסיימת ב-2:2 ביתי מול סביליה בליגת האלופות וב-1:1 מול ברנלי בשבת. שינג'י אוקזאקי כבש את השער הראשון בדקה ה-65 אחרי הורדה יפה של ויסנטה איבורה וקבע 0:1. השער השני הגיע בדקה ה-78 והפעם אוקזאקי היה בתפקיד המבשל לאיסלם סלימאני, שקבע את ה-0:2. הדבר החיובי היחיד מבחינת הקבוצה של יורגן קלופ הייתה חזרתו למגרשים של דני אינגס, שנכנס כמחליף בדקה ה-73 וחזר למגרשים אחרי 329 ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully