וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרינה וויליאמס: "אמרו שאני לא אישה, שאני משתמשת בסמים ושייכת לספורט גברי"

האמריקאית בת ה-35, שזכתה ב-23 תארי גרנד סלאם, כתבה מכתב לאמא שלה אורקין, בו הוסיפה: "אני לא מבינה איך לא התנפלת על כל אדם שאמר את הדברים האלה. מעריצה את הקלאסה שלך"

סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית עם הבת שלה. רויטרס
סרינה וביתה/רויטרס

סרינה וויליאמס פרסמה מכתב לאימה, אורקיין, לרגל הולדת הבת שלה, אלכסיס אולימפיה אוהניאן ג'וניור. הטניסאית האמריקאית בת ה-35, שזכתה ב-23 תארי גרנד סלאם, פרסמה את המכתב באתר REDDIT, ששייך לארוסה.

"אימי היקרי", פתחה סרינה, "את אחת הנשים הכי חזקות שאני מכירה. הסתכלתי ישירות אל הבת שלי (אלוהים, כן, יש לי בת) ויש לה את הזרועות שלי ואת הרגלייים שלי! בדיוק אותן זרועות ואותו גוף חזק, שרירי, עוצמתי וסנסציוני כמו שלי. אני לא יודעת איך הייתי מגיבה אם היא הייתה צריכה לעבור את מה שאני עברתי מאז שהייתי בת 15 ועד היום. קראו לי גבר כי הייתה לי הופעה חזקה. אמרו שאני משתמשת בסמים (לא, תמיד היה לי יותר מדי יושר כדי שאנסה להשיג יתרון בצורה לא הגונה). אמרו שאני לא שייכת לספורט נשים - שאני שייכת לגברים - כי אני נראית יותר חזקה מרוב הנשים. (לא, אני רק עובדת קשה ונולדתי עם הגוף האדיר הזה ואני גאה בזה).

"אבל אמא, אני לא מבינה איך לא התנפלת על כל עיתונאי, אדם, מנחה ובכנות, על כל שונא, שהיה יהיר מכדי להבין את הכוח של אישה שחורה. אני גאה שהצלחנו להראות להם איך חלק מהנשים נראות. לא כולנו נראות אותו דבר. אנחנו שמנמנות, חזקות, שריריות, גבוהות, נמוכות, רק כדי לציין כמה תכונות, אבל כולנו דומות: אנחנו נשים ואנחנו גאות! את אישה כל כך קלאסית, הלוואי שהייתי יכולה להתנהג כמוך. אני מנסה לעשות את זה, אבל אלוהים עדיין לא גמר איתי בנושא הזה. יש לי עדיין דרך ארוכה מאוד לעבור, אבל תודה לך. תודה שהיית המודל לחיקוי שהייתי זקוקה לו כדי לעבור את כל הקשיים שעכשיו אני מחשיבה כאתגרים - כאלה שאני נהנית מהם. אני מקווה ללמד את התינוקת שלי אלכסיס אולימפיה את אותם הדברים ושיהיה לי את אותו אומץ שהיה לך תמיד.

"אמא, תסמכי עליי שאת תמשיכי לעזור. אני לא משוכנעת שיש לי את הענווה, הצניעות והכוח שיש לך. אני מקווה להגיע לזה מתישהו בעתיד. אני אוהבת אותך מכל הלב. הצעירה מבין החמישה שלך, סרינה".

אורקין וויליאמס, אמא של סרינה וויליאמס ושל ונוס וויליאמס. GettyImages
אורקין וויליאמס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully