וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חואן קרלוס נבארו האריך את חוזהו בברצלונה בעשר שנים

הגארד האגדי בן ה-37 יישאר בבלאוגראנה לעוד שנים רבות, כאשר בעונה הקרובה הוא יהיה חלק מהסגל ובסיומה ייקבע האם ימשיך לשחק כדורסל או יהפוך לחלק מהצוות המקצועי של המועדון

חואן קרלוס נבארו שחקן ברצלונה. האתר הרשמי של ברצלונה, אתר רשמי
עוד עשור בבלאוגראנה. נבארו/אתר רשמי, האתר הרשמי של ברצלונה

חואן קרלוס נבארו בן ה-37, אחד השחקנים הגדולים בתולדות הכדורסל האירופי, הודיע לא מזמן על פרישה מנבחרת ספרד אחרי עשור וחצי של הצלחות כבירות. את ברצלונה לעומת זאת, הוא ממש לא עומד לעזוב בזמן הקרוב.

נבארו חתם היום (שלישי) מול נשיא המועדון ג'וזפ מריה ברתומאו ומנהל קבוצת הכדורסל של ברצלונה, ז'ואן בלאדה על חוזה לעשר שנים נוספות בבארסה. על פי מתווה החוזה, בעונה הקרובה יהיה הגארד הוותיק חלק מסגל הקבוצה ובסיומה יוחלט האם הוא ימשיך לשחק או יהפוך לחלק מהצוות המקצועי.

בעונה הקרובה יחגוג נבארו 20 שנה להופעת הבכורה שלו במדי ברצלונה, שם שיחק לכל אורך הקריירה למעט עונה אחת ב-NBA, בשורות ממפיס גריזליס (2007/08). עם ברצלונה זכה נבארו בשני תארי יורוליג וגביע קוראץ' אחד, כמו גם בשמונה אליפויות ושישה גביעים בספרד. הוא הקלע המוביל ביורוליג בכל הזמנים ורשם הכי הרבה הופעות בתולדות המפעל.

עם הנבחרת הספרדית הוא זכה פעם אחת במונדובאסקט ב-2006 ופעמיים ביורובאסקט (2009 ו-2011, אז גם נבחרת לשחקן הטורניר). במדי הנבחרת יש ל"לה בומבה" שתי מדליות כסף ואחת מארד באולימפיאדה, כמו גם שתי מדליות כסף ושתיים מארד ביורובאסקט, כולל מהאליפות שזה עתה הסתיימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully