וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובד על הקאמבק: סופוקליס שחורציאניטיס ינסה לקבל חוזה באריס

הענק היווני, שהיה פצוע במשך תשעה חודשים בשל קרע בגיד האכילס, מקווה לחזור למגרשים ויערוך מבחנים במדי הקבוצה מסלוניקי, שם ינסה להרשים את פנאיוטיס ינאקיס ולחזור לקדנציה שנייה במועדון

סופוקליס שחורציאניטיס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מסוגל לחזור למגרשים? שחורציאניטיס/ברני ארדוב

אקס מכבי תל אביב ואחד השחקנים המרתקים ביותר במילניום הזה בכדורסל האירופי, סופוקליס שחורציאניטיס, מנסה לחזור בימים אלה למגרשים אחרי עונה שלמה בה ישב בחוץ בשל פציעה.

על פי העיתון היווני "את'נוס", סופו יקבל את ההזדמנות להרשים את מאמן אריס סלוניקי, פנאיוטיס ינאקיס ויערוך מבחנים במדי הקבוצה במטרה להראות שהוא אכן כשיר לחזרה לפרקט. אם יזכה למקום בסגל של אריס, היווני בן ה-32 יהיה למעשה מחליפו של ואסיליס קבאדס. ינאקיס היה האיש שנתן לו את הצ'אנס הראשון בנבחרת יוון לפני למעלה מעשור וכעת השניים עשויים לאחד כוחות.

סופו כבר שיחק עונה אחת באריס, ב-2004/05, עונה שלאחריה הוא עבר לאולימפיאקוס, שם חווה את הפריצה הגדולה שלו. ב-2010 הגיע מאולימפיאקוס לסיבוב ראשון במכבי תל אביב וכעבור שנתיים המשיך לפנאתינייקוס, רק כדי לשוב תוך שנה לעוד שתי עונות ביד אליהו. את מכבי תל אביב עזב בפעם השנייה ב-2015, אל הכוכב האדום בלגרד, שם לא שרד יותר מדי. הוא עבר לפאוק סלוניקי ומשם לאפולון פטראס, במדיה קרע באימון ב-28 בדצמבר 2016 את גיד האכילס, מה שהבית אותו עד כה. כעת, על פי הידווח, נראה כי הוא מוכן לחזרה למגרשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully