וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גזעני או לא? באנגליה כועסים על השיר על איבר מינו של לוקאקו

אוהדי יונייטד חיברו שיר לכוכב החדש שלהם, ולא כולם בממלכה מרוצים. ארגון שנאבק בגזענות פנה לקבוצה, שהבטיחה לנהוג ב"אפס סובלנות". וגם: ריו פרדיננד הודיע - אני הופך למתאגרף

בווידיאו: השיר המדובר

אחרי עוד רביעייה בליגה, שהצמידה אותם בפסגה ליריבה העירונית מנצ'סטר סיטי, במנצ'סטר יונייטד נהנים מהחיים כרגע. אלא שבמועדון נאלצים לעסוק בימים אלה גם בדברים שלא ממש קשורים לכדורגל.

הרכש הנוצץ של השדים האדומים בפגרה היה רומלו לוקאקו, שהגיע בקול תרועה רמה מאברטון, החל את דרכו בקבוצה בצורה טובה והפך במהרה לאחד מחביבי הקהל. בין היתר, האוהדים חיברו ללוקאקו שיר בו הם מתרברבים על אורך איבר המין של החלוץ. על הנייר, מדובר בשיר משעשע, אבל מסתבר שלא כולם חושבים כך.

ארגון "Kick It Out", שנלחם בגזענות בכדורגל האנגלי, הגיש תלונה למנצ'סטר יונייטד כנגד השיר המדובר. על פי הארגון השיר, שמבוסס על הלחן של "Made of Stone" של להקת סטון רוזס, "פוגע ומפלה".

מהארגון נמסר: "סטריאוטיפים גזעניים אף פעם לא מקובלים, בכדורגל או בחברה בכלל, בלי קשר לכוונה להראות תמיכה בשחקן מסוים. יצרנו קשר עם מנצ'סטר יונייטד בנוגע לנושא ונעבוד בצמוד למועדון ולהתאחדות לכדורגל, במטרה לפתור את העניין במהרה". ביונייטד בוחנים מה אפשר לעשות בעניין ובמועדון הדגישו כי יגלו "אפס סובלנות" לגילויי גזענות, כאשר האירוע הזה מגיע שבוע בלבד אחרי שאלברו מוראטה וצ'לסי ביקשו מאוהדיהם להפסיק לשיר את שיר השחקן שחובר לו, וכולל מילים יהודים.

* בלם העבר של מנצ'סטר יונייטד, ריו פרדיננד, הודיע על שינוי קריירה מפתיע וכעת הוא מתאגרף. "מבלם ללוחם" (באנגלית זה נשמע טוב יותר), כך הציג את עצמו פרדיננד בן ה-38 וכעת הוא יגיש בקשה לרישיון אגרוף מקצועני: "זה אתגר עבורי. זכיתי בתארים במגרש, עכשיו אני מכוון לחגורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully