וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה במכבי נתניה: "נשארנו עם המחמאות אבל בלי הנקודות וזה כואב"

19.9.2017 / 8:26

היהלומים התאכזבו מההפסד אמש 3:2 למכבי תל אביב: "זה לא משחק להפסיד בו". ויקי כחלון, שביצע טעות שהובילה לשער השני, ספג ביקורת. ערן לוי יעבור בדיקת אולטראסאונד

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

אכזבה גדולה במכבי נתניה אחרי ההפסד אמש (שני) למכבי תל אביב. "זה לא משחק להפסיד בו", אמרו בקבוצה. "נשארנו עם המחמאות אבל בלי הנקודות וזה כואב". המגן ויקי כחלון שהשאיר בעקב כדור שהוביל לשער השני של וידאר קיארטנסון ספג על כך ביקורת.

המאמן סלובודאן דראפיץ' אמר אמש: "כשמחמיצים כל כך הרבה מול מכבי תל אביב, מפסידים בסוף. נתנו הכל ואין לי טענות. הגענו ליותר מצבים מאשר מכבי תל אביב וזה מאכזב. יכול להיות שאנחנו לא יודעים להרוג משחקים. אנחנו משחקים כדורגל אטרקטיבי כי זה מה שהקהל שלנו אוהב. יכול להיות שהיה חסר לנו איזו בעיטה של ערן לוי שתכריע את המשחק אבל אנחנו יכולים להיות גאים באופן שבו אנחנו נראים כבר ארבעה מחזורים אבל בליגה הזו צריכים גם לדעת לא לספוג".

ניקו אולסק שחקן מכבי נתניה (מימין) חוגג עם חבריו. מגד גוזני
"היינו יותר מסוכנים". ניקו אולסק/מגד גוזני

דראפיץ' הוסיף: "לא הבטחתי פלייאוף עליון אבל מכבי נתניה משחקת כדורגל טוב ואני שומע את המחמאות". על הטעות של ויקי כחלון, אמר דראפיץ': "על טעויות משלמים ושילמנו היום. גם מכבי תל אביב טעתה בהגנה אבל אנחנו לא ידענו לנצל זאת לטובתנו".

הקשר ניקו אולסק אמר אחרי המשחק: "אנחנו מאוכזבים מאוד מהתוצאה. להוביל פעמיים ולהפסיד את המשחק, זה תסריט קשה. רצנו הרבה. היינו יותר מסוכנים אבל הם עשו שערים ברמה עולמית ולקחו את כל הקופה".

ערן לוי יעבור בדיקת אולטראסאונד כדי לאבחן את המקור לכאבים בשרירי המפשעה שגרמו לו להיעדר אמש. לוי בספק גם למשחק בשבת מול מ.ס. אשדוד.

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 2:3 את מכבי נתניה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully