וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כ-20 אלף חגגו בסלובניה, גוראן דראגיץ': "אני אוהב את כולכם"

אלופת היורובאסקט חזרה ללובליאנה וחגגה בכיכר המרכזית של העיר. ה-MVP של הטורניר הוסיף: "אנחנו צריכים להיות גאים שיש לנו יהלום כמו דונצ'יץ'". קוקושקוב: "ניצחון ענק לכדורסל הסלובני"

אלופת אירופה הטרייה בכדורסל סלובניה חזרה היום (שני) ללובליאנה עם הגביע והתקבלה על ידי כ-20 אלף אוהדים בכיכר המרכזית של העיר. אנתוני רנדולף נאם וצעק: "מי שלא קופץ, לא סלובני. תודה רבה לכולכם שקיבלתם אותי כל כך יפה". כזכור, גוראן דראגיץ' וחבריו ניצחו אתמול 85:93 את סרביה באיסטנבול וזכו ביורובאסקט אחרי שסיימו את הטורניר עם תשעה ניצחונות בתשעה משחקים.

האוהדים שחיכו בכיכר המרכזית של לובליאנה נהנו מהופעות של הזמרים המובילים במדינה וכשהשחקנים עלו אל הבמה הם זכו בקריאות "אלופים, אלופים". שר התרבות, המדע והספורט של סלובניה התקבל בקריאות בוז כשעלה על הבמה. ראש העירייה זכה לקבלת פנים טובה בהרבה אחרי שהבטיח לאלפי האוהדים 3,000 ליטר של בירה בחינם. מאמן סלובניה איגור קוקושקוב אמר: "זה ניצחון נהדר לכדורסל הסלובני. אתם צריכים להיות גאים בשחקנים האלה". יאקה בלאז'יץ' הוסיף בהומור: "אני לא יודע למה אתם מופתעים, ידענו מההתחלה שנזכה בתואר".

כשהמיקרופון הגיע לכוכב הגדול של הנבחרת גוראן דראגיץ' האלפים החלו לשאוג "MVP, MVP" והוא אמר: "אני זוכר את הימים הראשונים שלי בנבחרת עם המנטור שלי יאקה לאקוביץ'. יאקה, אני אוהב אותך ואני מעריך את כל השחקנים שהגיעו ונלחמו כדי שנוכל לייצג את הצבעים של סלובניה בצורה הטובה ביותר. אנחנו יכולים להיות גאים מאוד בזה שיש לנו יהלום כזה כמו לוקה דונצ'יץ'. בגיל 18 הוא הוכיח שהוא מנהיג גדול. אני מאמין שיהיו עוד הרבה מדליות בעתיד". לאחר מכן אמר דראגיץ' בראיון: "אני רוצה להודות לכל מי שעשה את הדרך עד לאיסטנבול, 7,000 אוהדים, אי אפשר לתאר את זה במילים. זה מדהים".

גספאר וידמאר הוסיף: "זה מדהים שכל כך הרבה אנשים באו לקבל אותנו. כמובן שציפינו לקהל כל כך גדול בכיכר המרכזית, זו תחושה יוצאת דופן. רק עשינו את העבודה שלנו באיסטנבול. ידענו שאנחנו נבחרת טובה, האמנו בעצמנו, האמנו שאנחנו יכולים לנצח וגם עשינו את זה. זו הרגשה נהדרת. אני אומר לכם שעד עכשיו לא ממש עיכלתי את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully