וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה: ג'רמיין ביל חוזר לקבוצה בחוזה זמני

18.9.2017 / 22:34

הגארד האמריקאי (29, 1.90), שהיה מהגורמים המשמעותיים בעליית הליגה, יגיע לכתומים בעקבות הפציעה של דקוואן קוק שייעדר לפחות עד חודש נובמבר. רשם אשתקד 14.4 נקודות למשחק בלאומית

נדב זילברשטיין מאמן עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
מצא זר חמישי. זילברשטיין/ברני ארדוב

זר חמישי לעירוני נס ציונה. הכתומים החתימו את ג'רמיין ביל, ששיחק בקבוצה בסוף העונה שעברה, על חוזה זמני בעקבות פציעתו של דקוואן קוק והוא יעמוד לרשותו של נדב זילברשטיין בפתיחת העונה. כזכור, קוק נפצע באימון הפתיחה של הקבוצה וקרע את הרצועה הצידית בברכו ולא יהיה כשיר למשחק לפחות עד תחילת נובמבר. כתוצאה מכך החלו בקבוצה לפעול כדי לחפות עליו והחליטו להחזיר את ביל, לו היה חלק משמעותי בעליית הליגה אשתקד.

ביל (29, 1.90) בוגר אוניברסיטת ונדרבילט עשה את רוב הקריירה המקצוענית שלו באוסטרליה, כששיחק בפרת' ווילדקאטס ואף זכה עם הקבוצה באליפות המקומית פעמיים. בסוף עונת 2015/16 עזר לאוסטנד לזכות באליפות בלגיה למרות שלא היה אחד מכוכבי הקבוצה. אחרי שסיים את העונה באוסטרליה אשתקד הצטרף לנס ציונה ורשם ב-16 משחקים 14.4 נקודות, 3.8 ריבאונדים ו-3.5 אסיסטים למשחק.

הסגל של נדב זילברשטיין כולל מלבד ביל וקוק גם את הפורוורד ג'רון ג'ונסון, הסנטר טאליב זאנה והגארד גארי בראון שמרשים מאוד במשחקי האימון עד כה. הסגל הישראלי כולל את שחקני הרכש החדשים אלישי כדיר ונאור שרון לצד השחקנים שעזרו לכתומים לעלות לליגה הראשונה - אלעד הופמן, טל דן, גיל אמיתי, גולן גוט ורביב פיטשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully