וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תום מעיין: "מצפה לטבעת אליפות". לני רקנאטי: "העמדנו תקציב שיא"

18.9.2017 / 10:55

בני הרצליה ערכה מסע"ת לקראת פתיחת העונה, מעיין שמונה לקפטן מכוון גבוה: "הקבוצה נמצאת בגרף עלייה". המאמן מיקי גורקה: "שמח על ההמשכיות פה, היעד והמטרה הם אירופה"

שחקני בני הרצליה. מגד גוזני
עונה חדשה בפתח. בני הרצליה/מגד גוזני

בני הרצליה ערכה הבוקר (שני) מסיבת עיתונאים לרגל פתיחת עונת 2017/18 במלון דניאל בעיר. הרצליה תהיה הקבוצה הראשונה שתחל את משחקיה מבין קבוצות ליגת העל כשתשחק בשלב הראשון של מוקדמות היורופקאפ נגד סטאל אוסטרוב הפולנית. המשחק הראשון מבין שניים ייערך ב-24 לספטמבר, כשהגומלין ייערך ארבעה ימים לאחר מכן בפולין, והמנצחת תפגוש בשלב המוקדמות האחרון את פורטו.

מיקי גורקה. מגד גוזני
צילום: מגד גוזני/מגד גוזני

המאמן מיקי גורקה אמר: "בשנתיים האחרונות קרו דברים טובים, הצבנו איזשהו רף של קבוצת צמרת שאנחנו רוצים לעמוד בו. זו המטרה הראשונה שלנו. החזרנו שישה שחקנים מהשנה שעברה, אני שמח על ההמשכיות גם בצוות המקצועי. כרגע היעד והמטרה זה אירופה, מחכה לנו כבר ביום ראשון משחק קשה מול קבוצה טובה. חובת ההוכחה עלינו, אני מקווה שנעבור את זה. דבר אחרון שלי מאוד חשוב זה הדרך, אני רוצה שמי בא לראות אותנו יהנה".

תום מעיין מונה לקפטן הקבוצה החדש: "בשבילי זה כבוד גדול להיות קפטן בני הרצליה. הקבוצה בגרף עלייה בשנים האחרונות, אני מרגיש חלק בלתי נפרד מהקבוצה. השנה, עם ההמשכיות והשחקנים שחזרו, יש לנו פוטנציאל להגיע רחוק. אני מאוד מאמין בסגל של הקבוצה, יש פה שחקנים מאוד כישרוניים שעברו המון בקריירה שלהם. מבחינתי זו שנת מבחן: שנתיים ברציפות הפסדנו למכבי תל אביב ברבע הגמר ואני מקווה שנעשה את הצעד הנוסף ונזכה באיזשהו תואר. מבחינתי אני מצפה לטבעת אליפות, זו הציפייה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שון דאוסון בני הרצליה. מגד גוזני
ההחתמה הנוצצת של הקיץ. שון דאוסון/מגד גוזני

לני רקנאטי, שפותח את עונתו ה-24 כבעלי הקבוצה: "זה לא סוד שאנחנו שואפים להגיע הכי גבוה שאפשר. אנחנו רוצים להמשיך לתקוע יתד בצמרת של הכדורסל הישראלי, כמו שעשינו בשנה שעברה. אנחנו רוצים להגיע לפחות לחצי הגמר ובאירופה לכל הפחות איפה שהגענו בשנה שעברה: שלב הבתים השני. אני מקווה שנייצג את המועדון והמדינה בכבוד באירופה ונתקדם הלאה. אנחנו רוצים לסיים במקום כמה שיותר גבוה כדי שנוכל להמשיך לשחק באירופה".

הבעלים הוסיף: "הגדלנו את התקציב ונגיע השנה לתקציב של כ-9 מיליון שקלים, זה שיא של כל הזמנים אם אינני טועה. עשינו את זה כדי לאפשר המשכיות של שחקנים ומאמן, אנחנו רואים בזה חשיבות עליונה כדי שהאוהדים יוכלו להזדהות עם הקבוצה. כמו שכולם יודעים, הבאנו את שון דאוסון ויצרנו קבוצה טובה ואטרקטיבית שכולם ייהנו ממנה. אני מקווה שיהיו לנו פחות פציעות ושלא יקרה לנו מה שקרה בשנה שעברה".

במסגרת מסיבת העיתונאים הכריזה בני הרצליה על ספונסר חדש, חברת "רב בריח" ומהיום תקרא הקבוצה "רב בריח" הרצליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully