וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החלק הקדמי עוד צריך לצבור ביטחון, ואז נתחיל לנצח בקלות"

18.9.2017 / 9:14

בהפועל באר שבע לא מתרגשים מההחמצות הרבות מול בני יהודה: "לאט אנחנו חוזרים לעצמנו", ומרוצים מהחזרה של בן שהר ומההתקדמות של איסק קואנקה. אלו: "אנחנו נראים יותר טוב ממשחק למשחק"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע מרוצה מהניצחון 0:1 על בני יהודה אמש (ראשון), שהשלים עבור האלופה רצף של שלושה ניצחונות בשמונה ימים. "אחרי ההפסד למכבי חיפה היה חשוב מאוד לצלוח את השבוע הזה", מסביר שחקן בקבוצה, "לא שיחקנו כדורגל גדול במשחקים האלה אבל לאט לאט אנחנו חוזרים לעצמנו". בקבוצה היו בעיקר מרוצים מהיכולת שהפגינו השחקנים במחצית הראשונה, ומכך שהצליחו להפגין עוצמה ועליונות מוחלטת מול היריבה, אולי בפעם הראשונה העונה.

עוד בנושא

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את בני יהודה
בן שהר חזר מפציעה: "זה מרגש מאוד, אני שמח. עבדתי קשה מאוד בשביל זה"
ראובן עטר: "אין ספק שאנחנו שווים יותר מנקודה אחת בארבעה משחקים"

שחקני הפועל באר שבע מאור מליקסון, דור אלו חוגגים. קובי אליהו
"קורה לפעמים שמחמיצים". דור אלו/קובי אליהו

שלוש החמצות פנדל מפתיחת העונה, לצד מאזן עגום מהנקודה הלבנה גם אשתקד, גרמו ללא מעט דיבורים על יכולתה של האלופה בבעיטות עונשין מ-11 מטר. אתמול לא נזקקו החניכים של ברק בכר לפנדל כדי להשיג שלוש נקודות, אך בכל זאת החמיצו לא מעט ממצבים קורצים, ובקבוצה מאמינים שעם הזמן גם הכדורים הללו ייכנסו. "החלק הקדמי עוד צריך לצבור ביטחון", קבע גורם בקבוצה, "ברגע שזה יקרה אז נתחיל גם לנצח משחקים בקלות ולא להשאיר כל משחק צמוד עד הסוף". בקבוצה החמיאו לגיא חיימוב שהיה עירני והציל את הקבוצה מספיגת שער, למאור מליקסון שנמצא בכושר טוב ומפגין נחישות וכן לחאתם עבד אל חמיד, דן איינבינדר ודור אלו שהיו המצטיינים על המגרש מלבד שוערה של בני יהודה.

"אני אוהב מאוד את המגרש, הזה אני לא אשקר", הסביר אלו, ששיחק את משחקי הבית בעונה שעברה במושבה, במדי מכבי פתח תקוה, "עשיתי פה דברים יפים ואני שמח שניצחנו. אני יכול לומר שהיו לנו המון מצבים שהיו חייבים להסתיים בגול. קורה לפעמים שמחמיצים, ומצד שני היינו מחויבים ולא הפקרנו את החלק האחורי. אני שמח ששמרנו על שער נקי. כל הקבוצה ביחד, נלחמת, משחקת מהר ולוחצת. אנחנו צריכים להמשיך ככה. זה נותן לנו ביטחון ואנחנו נראים יותר טוב ממשחק למשחק. התפקיד שלנו הוא להשיג רצף ניצחונות - זה חשוב למועדון".

נקודת אור נוספת במשחק הייתה חזרתו של בן שהר מפציעה, אחרי היעדרות של כחודשיים. בבאר שבע החמיאו לחלוץ שעשה שיקום מאסיבי ומהיר ואתמול למרות החמצה נראה נייד וטוב. "בן שחקן חשוב, זה ברור לכולם", אמר גורם במועדון, "גם הוא צריך עוד שיחזור הבטחון מול השער אבל ראיתם אתמול כמה הוא מסוכן". גם איסק קואנקה, שעדיין לא מספק את הסחורה, נראה אתמול נייד יותר ובסיום דיברו על אנשי באר שבע על כך שבפעם הראשונה העונה הספרדי נראה כאילו הוא בדרך להיכנס לעניינים. מיכאל אוחנה, שהוצא מהסגל מול לוגאנו, ככל הנראה בגלל בעיית משמעת, היה אמור לחזור אליו אתמול אך הרגיש לא טוב באימון המסכם ואתמול, בבוקר המשחק, הודיע שהוא אינו מסוגל לשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully