וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שהר: "זה מרגש מאוד, אני שמח. עבדתי קשה מאוד בשביל זה"

17.9.2017 / 22:23

חלוץ הפועל באר שבע חזר אחרי כחודשיים ב-0:1 מול בני יהודה: "הרגשתי טוב והגעתי למצבים". ברק בכר: "כשאתה עושה דברים נכון, בסוף תכבוש". אבוקסיס התלונן על האדום של צ'יבוטה

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע השיגה הערב (ראשון) ניצחון ליגה שני ברציפות וגם בפעם השנייה ברציפות היא עשתה את זה עם 0:1. הפעם זה היה מול בני יהודה במשחק מוזר מאוד ובזכות שער עצמי של פז בן ארי בדקה התשיעית. הקבוצה של ברק בכר עם שבע נקודות ליגה. באר שבע איימה על השער 25 פעמים, 18 מתוך האיומים הללו היו במחצית השנייה וכולם היו על ידי עשרה שחקנים שונים. אמיליוס זובאס רשם שמונה עצירות.

עוד בנושא:
הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את בני יהודה

בן שהר שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
התרגש לחזור. שהר/יוסי ציפקיס

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר אמר לאחר המשחק: "אני מרוצה מהניצחון, בסך הכול שיחקנו טוב, הגענו להמון מצבים. אני לא זוכר משחק עם כל כך הרבה מצבים. יכולנו גם לספוג ולא לנצח. אנחנו בתקופה שאנחנו נותנים מעצמנו ויש לנו הרבה דקות טובות. אנחנו צריכים לדעת לקבל את זה ולהתקדם. אבל היום היו גם הרבה דברים טובים. אנחנו יוצרים המון מצבים, גם בשבוע שעבר נגד אשקלון, גם נגד מכבי חיפה. ההבדל הוא בניצול המצבים.

"כשאתה עושה דברים נכון ומגיע להרבה מצבים, בסוף הדברים גם ייכנסו. יש לנו מספיק שחקנים וגם מי ששיחק היום הוא מספיק טוב כדי להיות אצלנו בהרכב. יש לנו מספיק שחקנים טובים כדי לעשות את העבודה. המחצית הראשונה הייתה נהדרת. לחצנו, יצרנו מצבים, שברנו את תבנית הקווים של בני יהודה. בשבת יש לנו משחק מול הפועל חיפה, אני מקווה שנשחק טוב כי זה משחק אולי מול הקבוצה שנמצאת בכושר הכי טוב בליגה. יש לנו סגל עמוק, יש לנו הרבה פצועים אבל זה לא תירוץ. בן שהר חזר, ברדה אמור לחזור, אורן ביטון ובן ביטון יחזרו. זה יותר מנטאלי מפיזיולוגי. חג שמח ושנה טובה לכולם".

חלוץ האדומים בן שהר, שחזר למגרשים אחרי קרוב לחודשיים, אמר: "התחושה מרגשת מאוד, עברתי פציעה לא קלה בכתף. אני שמח לחזור, עבדתי קשה בשביל זה. חבל שלא הצלחנו לכבוש עוד שער, אבל אני שמח מהניצחון ושמח שחזרתי. זה הכי חשוב. לא חזרתי מוקדם מדי, הכתף בסדר. מבחינת חדות, היא תחזור עם המשחקים. זה משחק ראשון שלי אחרי חודשיים. הרגשתי טוב והגעתי למצבים. השערים יבואו, אני בטוח, העיקר שניצחנו. יש לנו חלוצים מצוינים, אולי היה לנו חוסר מזל או חדות, אבל אנחנו עובדים על זה באימונים. בכל פעם שברק יקרא לי, אני אתן הכול".

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס: "מול קבוצה כמו באר שבע זה לוקסוס גדול מדי לשחק עם עשרה שחקנים במשך שעה שלמה. למרות ההפסד, אני יודע ששחקנים לא ויתרו ומול קבוצה כל כך חזקה לא התפרקנו. בסוף היה לנו איזה מצב וחצי שהיינו יכולים להשוות אולי. בעשר הדקות האחרונות הם הגיעו להמון מצבים, אבל לא התפרקנו. אני לא יודע מה היה עם השופט. אני חושב ששופטים צריכים להיות חכמים יותר ולא לשרוק לכל דבר. הצהוב היה גבולי בעבירה הזו. אני לא רוצה להגיד שום דבר על השופט. לפעמים צריך להיות יותר חכם ולא להרוס את המשחק בדקה ה-30.

"הגישה שלנו הייתה טובה ורצינו. יש משחקים בהם אתה עלול להתפרק ואני שמח שלא התפרקנו. אנחנו יודעים שמול קבוצה כזו אתה יכול לחטוף סטירה להרבה זמן. היה לנו מצב אחד, אבל גם יכולנו לספוג עוד כמה שערים. ברגע שהימרתי על הרכב יותר התקפי בחלק האחרון של המשחק כבר לא היה משמעותי אם יהיה 2:0. נתנו להם שער במתנה בהתחלה ואז אדום וכך קשה לנצח את הפועל באר שבע".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
הקבוצה שלו חזרה לנצח. ברק בכר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully