וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורובאסקט: נבחרת ספרד זכתה במדליית ארד אחרי 85:93 על רוסיה

מתנת פרידה מדור הזהב? פאו גאסול (26 נקודות) וחואן קרלוס נבארו בני ה-37, ככל הנראה בהופעה אחרונה במדי הנבחרת, קיבלו פרס ניחומים אחרי התבוסה מול סלובניה בחצי הגמר. שבד קלע 18 למפסידה

שחקני נבחרת ספרד פאו גאסול, חואן קרלוס נבארו. AP
חתיכת קריירה אדירה. גאסול ונבארו חוגגים/AP

דור הזהב של נבחרת ספרד קיבל הערב (ראשון) את פרס הניחומים שחיפש: זכייה במדליית הארד ביורובאסקט, אחרי ניצחון 85:93 על נבחרת רוסיה. המשחק התנהל באווירה של סוף עידן עבור לה רוחה: חואן קרלוס נבארו ערך את הופעתו האחרונה במדים הלאומיים אחרי שהודיעה אמש כי יהיה זה משחקו האחרון, ויכול להיות שגם האיש שעבר לצידו את הקריירה המזהירה בנבחרת, פאו גאסול בן ה-37, לבש את המדים בפעם האחרונה.

בעוד "לה בומבה" נבארו סיים את הטורניר בקול ענות חלושה עם שתי נקודות ו-4 ריבאונדים ב-17 דקות בלבד, בן המחזור שלו פאו גאסול נתן הופעת סיום הולמת עם 26 נקודות, 10 ריבאונדים, 3 אסיסטים ו-3 חסימות. אחיו מארק היה לא פחות טוב עם 25 נקודות ו-4 ריבאונדים, כולל הנקודות החשובות בדקות האחרונות בהן רוסיה מחקה את היתרון הגדול של הספרדים בזכות עבירה טכנית והרחקה של ריקי רוביו. סרחיו רודריגס הוסיף 14 נקודות וכהרגלו ניווט את המשחק בחכמה עם 9 אסיסטים. בכך, ספרד סוגרת עשור שלם בו היא מסיימת את אליפות אירופה עם מדליות כלשהן.

מנגד, רוסיה מסיימת טורניר מוצלח ומפתיע במקום הרביעי, כשהיא עדיין לא מצליחה לגרוף מדליה ראשונה באליפות אירופה מאז הארד ב-2011. אלכסיי שבד סיים אליפות נהדרת מבחינה אישית עם 18 נקודות, טימופיי מוזגוב הוסיף 14 ו-10 ריבאונדים ואנדריי וורונצ'ביץ' ודמיטרי קולאגין תרמו 10 נקודות כל אחד.

שחקן נבחרת ספרד חואן קרלוס נבארו. AP
פרס ניחומים לסוף הקריירה. נבארו/AP
מאמן נבחרת רוסיה סרגיי בזארביץ' מאוכזב. AP
שוב ללא מדליה. בזארביץ' מאוכזב/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully