וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: אלטמן הכריע את הדרבי הישראלי ביוון, דאבור שוב כבש

הישראלי נגח לרשת בדקה ה-32 והעניק לפנאתינייקוס ניצחון בכורה בליגה נגד אפולון סמירניס של אלי אלבז. חלוץ זלצבורג כבש ב-1:2 מול מאטסבורג, טל בן חיים וספרטה הפסידו 2:0 לסלביה בדרבי

עומרי אלטמן כבש היום (ראשון) את שערו הרשמי הראשון במדי פנאתינייקוס, ועשה את זה ב"דרבי הישראלי" של הליגה היוונית מול אפולון סמירניס של אלי אלבז. אלטמן נגח לרשת בדקה ה-32 אחרי קרן של אוסקר היליימארק השבדי והעניק לקבוצתו ניצחון ביתי 0:1 שהיה למעשה הניצחון הראשון של פאו העונה. אלטמן השלים 90 דקות, בעוד אלבז נכנס כמחליף בדקה ה-77 והספיק לקבל כרטיס צהוב בחלוף שבע דקות. לפנאתינייקוס כעת שלוש נקודות אחרי ארבעה מחזורים (החלה את העונה במינוס שתיים) ולסמירניס שעדיין לא ניצחה העונה יש שתי נקודות בלבד במקום הלפני אחרון.

* מונס דאבור לא עוצר. אחרי שכבש שער מרהיב במספרת וקבע 2:2 בדקה ה-92 מול ראפיד וינה, חלוץ רד בול זלצבורג הרשית היום פעם נוספת ב-1:2 הדרמטי של קבוצתו מול מאטסבורג. הישראלי פתח בהרכב, מן הסתם, וכבש כבר בדקה ה-12, עם בעיטה חזקה מתוך הרחבה אחרי בישול של ואלון ברישה. אנדראס גרובר כבש את שער השוויון חמש דקות לאחר מכן בנגיחה, אבל אמאדו היידארה כבש את שער הניצחון בדקה ה-94, אחרי עוד בישול של ברישה.

* אחרי שגברה על מכבי תל אביב בליגה האירופית, סלביה פראג פגשה את אקס הצהובים טל בן חיים וקבוצתו ספרטה פראג לדרבי הגדול של פראג וניצחה 0:2. החלוץ הישראלי פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-74, שלוש דקות בלבד אחרי שמילאן שקודה כבש את הראשון לזכות סלביה. ספרטה ממוקמת אחרי 7 מחזורים במקום ה-5 בטבלה עם 11 נקודות, והחלוץ הישראלי מחזיק במאזן של בישול אחד בליגה עד כה וטרם כבש.

* זולטה וארחם, ללא בן רייכרט שכלל לא נמצא בתוכניות המקצועיות, ניצחה 1:2 את מוסקרון בליגה הבלגית.

* במשחק נוסף בבלגיה גנט, ללא קני סייף הפצוע, גברה 0:2 על אוסטנד.

* מאריבור הסתדרה ללא מרואן קבהא ואור אינברום וניצחה 0:3 את גוריצה בחוץ.

מונס דאבור (משמאל) עם ואלון ברישה שחקני רד בול זלצבורג. רויטרס
בכושר מצוין. דאבור חוגג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully