וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע דייויס: סטיב דארסי ניצח והעלה את בלגיה לגמר, תפגוש את צרפת

הלוחם הוותיק ניצח 4:6, 5:7, 2:6 את תומפסון והשלים מהפך בלגי מול אוסטרליה בדרך לגמר שני בשלוש השנים האחרונות אחרי שגופן ניצח את קיריוס. צונגה ניצח 6:2, 2:6, 6:7 (5), 2:6 את לאיוביץ' וסידר לצרפתים ניצחון על סרביה בחצי הגמר השני

סטיב דארסי טניסאי בלגי. רויטרס
הגיבור הקבוע של בלגיה. דארסי/רויטרס

נבחרת צרפת עלתה היום (ראשון) לגמר גביע דייויס, אחרי שהנבחרת של יאניק נואה השלימה, כצפוי יש לומר, ניצחון 1:3 מול סרביה. יריבתה בגמר, שישוחק ב-24-26 בנובמבר, תהיה בלגיה, שניצחה 2:3 את אוסטרליה בחצי הגמר השני.

צרפת - סרביה 1:3

ג'ו ווילפריד צונגה הצליח לסדר נקודה שנייה עבור הנבחרת שלו והשלים את העלייה שלה לגמר. המדורג 18 בעולם עשה את זה עם 6:2, 2:6, 6:7 (5), 2:6 מול דושאן לאיוביץ' הסרבי (80), שהיה המחבט מספר אחת של הנבחרת שלו בהיעדר נובאק דג'וקוביץ', ינקו טיפסרביץ' ו-ויקטור טרויצקי. הצרפתים חוזרים לגמר גביע דייויס לראשונה מאז 2014, אז הפסידו לשוויץ של רוג'ר פדרר וסטן ואוורינקה.

בלגיה - אוסטרליה 2:3

איזו דרמה גדולה בבריסל. אחרי שהפסידו במשחק הזוגות ונקלעו לפיגור 2:1 ביתי, הצליחו הבלגים לחזור בגדול לחיים ולהשלים מהפך בדרך לגמר. דויד גופן, המדורג 13 בעולם, חזר מפיגור מערכה ל-7:6 (4), 4:6, 4:6, 4:6 מרשים מאוד מול ניק קיריוס (20) במשחק של שלוש שעות ותשע דקות וסידר לנבחרת שלו את האפשרות להילחם על הכרטיס לגמר. וחברו סטיב דארסי הצליח לעשות את זה. דארסי, המדורג 77 בעולם, הצליח להמשיך במסורת המרשימה של הנבחרת הבלגית בשנים האחרונות. דארסי הוותיק נזקק לשלוש מערכות ושעתיים ועוד 22 דקות על מנת לנצח 4:6, 5:7, 2:6 את ג'ורדן תומפסון האוסטרלי (70) ולהעלות את בלגיה לגמר שני בשלוש השנים האחרונות אחרי שב-2015 הפסידה לבריטניה בגמר.

סטיב דארסי טניסאי בלגי. GettyImages
דארסי בטירוף/GettyImages
שחקני נבחרת צרפת, ג'ו ווילפריד צונגה, לוקא פוי, פייר הוגו הרבר, ניקולא מאהו עם יאניק נואה. רויטרס
הצרפתים חוגגים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully