וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דורטמונד עלתה לפסגה עם 0:5 מרשים על קלן האחרונה

הקבוצה של פטר בוס הכפילה את סך שעריה עם הצגה ביתית ועדיין לא ספגה בליגה. פיליפ ואובמיאנג כבשו צמדים, קלן עם הפתיחה השנייה הכי גרועה בתולדות הבונדסליגה. ניצחון ללברקוזן

מקסימיליאן פיליפ שחקן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
צמד נהדר. מקסימיליאן פיליפ/רויטרס

המחזור הרביעי בבונדסליגה הגיע הערב (ראשון) לסיומו עם הצגה של בורוסיה דורטמונד, שחזרה לפסגה עם 0:5 מוחץ על קלן האחרונה. הופנהיים והרטה ברלין נפרדו ב-1:1, בעוד באייר לברקוזן הביסה את פרייבורג 0:4 והשיגה ניצחון בכורה העונה בליגה.

סוקרטיס בלם בורוסיה דורטמונד. רויטרס
קיבל בסופו של דבר את האישור. סוקרטיס/רויטרס

בורוסיה דורטמונד - קלן 0:5

הקבוצה של פטר בוס הכפילה את סך שעריה ועלתה למקום הראשון בבונדסליגה. אנדריי ירמולנקו בישל כבר בדקה השנייה מצד ימין למקסימיליאן פיליפ, והבלם היווני סוקרטיס כבש בדקה ה-45 והמתין שתי דקות כדי שהשופט יקבל את אישור הווידאו אחרי ששחקני קלן טענו לעבירה על השוער טימו הורן. פייר אמריק אובמיאנג דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-59 והשלים צמד אחרי דקה מאסיסט של לוקאש פישצ'ק, כשגם פיליפ חגג צמד עם הקפצה נעה בדקה ה-69. קלן האומללה עדיין ללא נקודות ועם הפרש שערים 12:1. יוליאן וייגל נכנס כמחליף וחזר למגרשים לראשונה מאז 13 במאי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
טימו הורן שוער פ.צ. קלן מול בורוסיה דורטמונד. רויטרס
עבירה לא הייתה. טימו הורן במהלך השער השני/רויטרס

הופנהיים - הרטה ברלין 1:1

המארחת חזרה לליגה אחרי ההפסד הכואב בבכורה האירופית 2:1 בבית לבראגה, ושוב לא הצליחה לנצח לעיני אוהדיה, אך לפחות שמרה על מאזן נקי מהפסדים אחרי ארבעה מחזורים. סנדרו ואגנר נגח מקרוב את שער היתרון של הופנהיים בדקה השישית, אבל אלכסנדר אסוויין השווה עם נגיחה נפלאה משלו בדקה ה-55 וקבע חלוקת נקודות. הרטה ברלין עם משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון.

סנדרו ואגנר שחקן הופנהיים כובש שער. רויטרס
נגיחה בכל צד. סנדרו ואגנר כובש לזכות הופנהיים/רויטרס

באייר לברקוזן - פרייבורג 0:4

המארחת השיגה את ניצחון הבכורה שלה בבונדסליגה העונה, ועשתה את זה בסטייל. קווין פולאנד (21, 34) התכבד בצמד לזכות החבורה של הייקו הרליך. צ'ארלס אראנגיס הצ'יליאני (29) ויוליאן בראנדט (89) השתתפו אף הם בחגיגה. פרייבורג, לעומת זאת, עדיין ללא ניצחון העונה ונראית רע מאוד.

שחקני באייר לברקוזן חוגגים. GettyImages
שחקני לברקוזן חוגגים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully